Skoda octavia combi 1,6 102 KM Benzyna/GAZ - Falujące obroty na zimnym

14 Gru 2015, 10:35

Witam wszystkich
Wiem, ze temat już był, jednak bardzo proszę o poradę, gdyż jestem kobietą i niestety laikiem w tych sprawach :oops: . Obroty auta przy włączeniu, kiedy jest zimny silnik falują niemożliwie. Potem mam wrażenie że samochód się dławi i z lekka szarpie, a jak ten etap przejdzie to jest wszystko dobrze :D Czasem błąd się wyświetli (ale jak jest już przełączony na gaz - czyli już po osiągnięciu jakiejś temperatury), ale potem sam się kasuje. Świece wymieniane, przewody wymieniane, cewka wymieniana. Byłam u mechanika rozeznać temat i powiedział, ze przepustnica do wymiany (1200 zł :angry: ). Czytam w necie, że być może jakiś silnik krokowy, albo wyczyszczenie przepustnicy (nie od razu wymiana). NO i teraz czy użytkownicy mili, mogliby się wypowiedzieć co nie co i doradzić jakie kroki powinnam podjąć?
Agnieszka1977
Obserwowany

Auto: Skoda Octavia Combi
Silnik: 1,6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

14 Gru 2015, 10:55

Właśnie niech przeczyści najpierw krokowy i przepustnicę, a nie za wymienianie się bierze od razu....
tomekk29
Początkujący

Prawo jazdy: 04 08 2003
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Saab 95
Silnik: 2.3 t 185KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna

14 Gru 2015, 11:30

Najpierw to trzeba sprawdzić parametry czujnika temperatury silnika.
andrzej_124
Stały forumowicz

14 Gru 2015, 15:55

Czujnik temperatury silnika też już był wymieniany :(
Agnieszka1977
Obserwowany

Auto: Skoda Octavia Combi
Silnik: 1,6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Rok produkcji: 2008

16 Gru 2015, 18:29

Witamy. Zdecydowanie należy sprawdzić wskazania czujnika temp. wody i podjąć próbę czyszczenia przepustnicy a następnie dokonać jej adaptacji.
Zapraszamy serwis Auto-Conrad
AutoConrad
Aktywny

Miejscowość: Warszawa
Auto: różne marki

22 Gru 2015, 18:02