Posiadam - to błędy, które pojawiały mi się w marcu:
001541 - Internal Control Module
P0605 - 006 - ROM Error - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 6
Reset counter: 40
Mileage: 0 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque : 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Bin. Bits: 00000001
Bin. Bits: 00000000
Bin. Bits: 00000011
(no units): 2.0
001537 - Internal Control Module
P0601 - 006 - Memory Check Sum Error - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 8
Mileage: 0 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
0.00 %
Voltage: 12.32 V
Bin. Bits: 00000011
Time (Months): 6
000258 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0102 - 007 - Signal too Low - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 14
Reset counter: 23
Mileage: 211860 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 01:49:58
Freeze Frame:
RPM: 864 /min
Torque: 40.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
0.00 %
Voltage: 10.96 V
Mass Air / Rev.: 872.0 mg/str
Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str
004708 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241)
P1264 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 36
Mileage: 212056 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 10:34:29
Freeze Frame:
RPM: 2592 /min
Torque: 176.0 Nm
Speed: 138.0 km/h
81.51 %
Text: 5.125 uF
Text: 12.00 mJ
Text: 11 mJ
Load: 0.0 %
000665 - Boost Pressure Regulation
P0299 - 006 - Control Range Not Reached - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 36
Mileage: 212107 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 11:06:55
Freeze Frame:
RPM: 2176 /min
Torque: 312.0 Nm
Speed: 115.0 km/h
75.66 %
Voltage: 14.24 V
Pressure: 2364.3 mbar
Pressure: 1853.1 mbar
Po wyczyszczeniu wiązek elektrycznych i ogólnej konserwacji jakiś zabrudzeń był spokój na ok. 2 tygodnie. Teraz ponownie auto wchodzi w tryb awaryjny. Był moment, że auto stanęło mi w mieście. Po wyłączeniu silnika i wyjęciu kluczyka nie chciało odpalić. Dopiero po odpięciu na chwilę klemy akumulatora i wsadzenie jej z powrotem auto odpaliło, ale zaraz przeszło w tryb awaryjny i zdążyłem tylko dojechać na parking. Auto postało na nim kilkadziesiąt minut i po ponownym uruchomieniu silnika działało normalnie.