Rzeczywiście, w Nubirze na gazie zrobione pewnie z 200 tys., to może być już ciut dużo dla takiego silnika... W Renault chyba też gaz dosyć długo siedzi (skoro butla ważna jeszcze 1,5 roku tylko).
Vectra... hmm chyba z tych wszystkich najbardziej pasuje.
Ale z Renault bardziej bym chyba zaufał temu:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] sprzedaje go chyba dealer Renault, więc powinien być chyba pewniejszy. I mimo wszystko, możliwość zostawienia swojego w rozliczeniu przemawia na plus
No i po drodze miałbym jeszcze do obejrzenia to Renault:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] . Clio 1,5 l w dieslu - chyba nie może być oszczędniej? Tutaj 5 l ON, w Megane pewnie z 10 l LPG, więc cenowo wychodzi to samo. W LPG dochodzą zabawy z legalizacją butli, serwisem instalacji. W dieslu znów naprawy czegokolwiek związanego z silnikiem to pewnie większy wydatek.
Inna sprawa: przebieg 175 tys. km w dieslu 1,5 to pewnie mniejsze obciążenie niż 155 tys km. w benzynie z LPG. No i jakby na to nie spojrzeć, Clio 2 lata młodsze, a te silniki mają raczej dobre opinie.
Patrząc na rejestracje obu samochodów - Megane dużo dłużej zarejestrowany jest na aktualne tablice niż Clio. Może to mało ważne, ale jakoś wolę, jeżeli auto jest zarejestrowane na aktualne tablice dłużej niż miesiąc
Z kolei na plus Meganki - ma klimatyzację i el. lusterka. No i większy przede wszystkim.
I znowu wątpliwość: Czy aby te 7300 to nie za mało na zadbane Clio II z takim silnikiem?
No właśnie... Więc z tych dwóch.. Diesel czy LPG?
I ostatnie pytanie: czy blachy w tych autach są ocynkowane, czy nie? Szukam, ale nie jestem pewny konkretnie
Cóż, szukam dalej, dziękuje wszystkim za rady i za pomoc. Na szczęście nie pali się, Chrysler jeszcze jeździ więc czekam na okazje. Może pojadę jutro sprawdzić te Clio i Megane.