Skyline gtr r34

01 Maj 2018, 17:18

Witam temat założyłem z celów czysto teoretycznych.
Ile mniej więcej pasuje przygotować siana by dostać zadbany egzemplarz bez korozji z silnikiem rb26dett?
Mathar
Początkujący
 
Posty: 58
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 03 08 2016
Auto: seat ibiza iv 2009
Silnik: 1.4 86kunia
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

01 Maj 2018, 18:02

250000+
Taniej da się GTR'a ogarnąć;P
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

01 Maj 2018, 18:27

Czemu taki skok cenowy pomiędzy innymi wersjami które kosztują 20-40tys? Przecież samo rb26dett nie kosztuje aż tyle :)
Mathar
Początkujący
 
Posty: 58
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 03 08 2016
Auto: seat ibiza iv 2009
Silnik: 1.4 86kunia
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

01 Maj 2018, 18:29

A gdzie znalazłeś coś za 20k?
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

01 Maj 2018, 18:50

Auta ściągane z japoni Ale fakt nie doliczylem opłat celnych itp
Mathar
Początkujący
 
Posty: 58
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 03 08 2016
Auto: seat ibiza iv 2009
Silnik: 1.4 86kunia
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

01 Maj 2018, 18:55

Nie wiem co znalazłeś ale najtańszy GTR R34 w UK kosztuje 47k funtów
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Lexus IS z mocną V-ósemką lub V-szóstką?
    Wygląda na to, że Lexus po raz kolejny szykuje coś specjalnie dla fanów szybkich sedanów. Wniosek, który japońska marka złożyła w amerykańskim urzędzie patentowym, sugeruje, że w przyszłości na drogi ...

01 Maj 2018, 18:59

Nie mówię już tylko o r34 gtr Ale o innych wariantach r34 które są dużo dużo tańsze niż wspomniany gtr I z czego tak duża różnica cenową wynika?
Mathar
Początkujący
 
Posty: 58
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 03 08 2016
Auto: seat ibiza iv 2009
Silnik: 1.4 86kunia
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

01 Maj 2018, 19:17

Mathar napisał(a):I z czego tak duża różnica cenową wynika?


Z tego samego dlaczego ałdi rs6 kosztuje kilka razy więcej niż zwykłe a6, focus rs jest droższy od focusa z 1.6 pod maską czy e39 vw e39 M5.
To zupełnie inne auta a GTR to już ikona motoryzacji a przy okazji było tego o wiele mniej niż takiej supry czy evo
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

01 Maj 2018, 19:20

Mathar napisał(a):Ale o innych wariantach r34 które są dużo dużo tańsze


No po ile chodzą? 20k PLN? Mówimy o zadbanych? Te 10k pewnie musisz mieć, ale nie w naszej walucie.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

01 Maj 2018, 22:02

Ten temat to jakaś prowokaczka bo miłośnik takiej motoryzacji już dawno sprawdziłby że ...chociażby wersje z rb26 są opcjami najdroższymi.
R34 gtr w dobrej kondycji to około 200k. I to też tak mówie na oko bo trzeba dokładnie śledzić rynek. Mój kolega miał htra r33 to poddał się przy 100k.
Co do ilości gtr vs evo to można się zdziwić :)
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10788
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

01 Maj 2018, 23:01

Jako, że gdybałem sobie ile może kosztować sprowadzenie R32, to rzucę kilka liczb. Transport z Japonii do Niemiec to ok 9k PLN, cło 10%, akcyza 18,6%, vat 19% (lecę z pamięci, więc mogłem pokręcić liczby lub o czymś zapomnieć). Jeśli sprowadzasz z Europy, to część opłat odpada. Przykład: BNR34 GTR na JDMexpo kosztuje ok 67k$ (zwykły, jak chcesz jakieś Vspec, to płacisz 100-200k+$), więc za sprowadzenie z Japonii spokojnie płacisz 30k$, z Europy to by było jakieś 14k$. Dodatkowo przystosowanie (światła, tłumaczenia etc) spokojnie 5-6k PLN, opłaty rejestracyjne. No i warto mieć jakieś 10-15k$ na ewentualne naprawy startowe. Zabawa dla bogatych. A różnica cen to dokładnie to samo co seria S Nissana (S13, S14 etc), tylko tam masz drift tax, a tu GTR tax. I tak, wrx sti/evo są tańsze, ale GTR był tylko na rynek Japoński, jest sławny z FnF, Initial D etc i każdy go chce - to wszystko podbija cenę do 100 Pasków B5 w TDI. Inne wersje są tanie, bo nie są GTR i są odpowiednikami wspomnianych Pasków na wschodzie, zwykłe poprawne wozidło za 2 tysie (u Regular Car Reviews pojawił się ostatnio taki zwyklak R33, zobacz i poczuj różnicę).
Rzóhfa
Nowicjusz
 
Posty: 6
Prawo jazdy: 23 03 2016
Paliwo: Benzyna

02 Maj 2018, 09:41

No drogie te zabawki niestety juz taka rx7,silvia s15 jest tansza. :(
Mathar
Początkujący
 
Posty: 58
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 03 08 2016
Auto: seat ibiza iv 2009
Silnik: 1.4 86kunia
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

02 Maj 2018, 10:34

Mathar napisał(a):s15 jest tansza

I nawet 1/10 nie dorównuje gtrowi :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10788
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

02 Maj 2018, 11:24

A to sr20dett w silvi s15 idzie to jako tako?
Przekłada możliwa? Deska z 200sx pasuje?
Mathar
Początkujący
 
Posty: 58
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 03 08 2016
Auto: seat ibiza iv 2009
Silnik: 1.4 86kunia
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

02 Maj 2018, 11:44

Nic nie pasuje P&P
Z tego co kiedyś słyszałem są ziomki co przerabiają deskę s15 na "właściwą stronę", dużo jest też przekładek z s14.
Jest też w PL firma/grupa osób, które robią deski do s15 chyba z carbonu ale nie wiem jaki to koszt
BTW takie auto na pewno nie będzie służyło jako daily więc przeróbka bez sensu.
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km