
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Czyli rozumiem że to napięcie na zaciskach akumulatora po włączeniu zapłonu ale przed uruchomieniem rozrusznika ? Czy przed włączeniem zapłonu ? Czyli napięcie na akumulatorze bez jego obciążenia czymkolwiek ? Jeśli tak to akumulator mimo jego pomiarów na sprawność , żywotność , prąd rozruchowy itp.....niestety skończył swoją żywotność . Weż Ty chłopie podstaw inny sprawny akumulator . Pożycz od kogoś czy jakoś inaczej .... Te sprawdzania na te przyrządy , mierniki są jednak obarczone pewnymi błędami . Patrz , Ty pisałeś że masz coś takiego . Twój pokazywał 60 procent sprawności a Ci co robili alternator wskazali 90 procent . Więc....Mój kolega co sprzedaje akumulatory wyłożył się na takim pomiarze .......verner napisał(a):Nie podoba mi się napięcie przed rozruchem 12,1-119V
Zgadza się , być może tak jest . Jak do tej pory to wiemy że to sienna 2005 i nic poza tym . Gdyby tak wiedział jaki konkretnie tam altek siedzi to być może dyskusja przybrałaby konkretniejszy obraz . Na każdym alternatorze jest kartka / nalepka z danymi , typem , numerem itp ... Naprawiam takie rzeczy i dla zakupu części te dane mnie interesują . Zamawiając graty mało kogo obchodzi z jakiego to auta a chcą przedewszystkim info -przykładowo alternator Denso nr xxxxxx. Chyba że dane są nieczytelne i zaczyna się robić kłopot . Co do sterowania altkiem przez ECU silnika . Te starsze Focusy disle z interccolerem umieszczonym na górze silnika z przodu . Tam przy problemie z ładowaniem można było w ciemno stawiać na ugnite kabelki do sterowania alternatorem .MotoAlbercik napisał(a):bonifacy, a nie jest czasami tak, że w tych Toyotach tym ładowaniem faktycznie steruje komputer? Że ten altek ładuje aku w zależności od potrzeb aku?
No i połowa sukcesu . Tam masz złącze z cienkimi kabelkami na cztery piny . Po ich oznaczeniach raczej nie widać aby ten altek był sterowany przez komputer . Z tym że co producent to inna interpretacja oznaczeń . Można dostać oczopląsu . Generalnie toverner napisał(a):Denso 27060-0A110
TN1042103450
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Poza tym widzę że jest cztery rodzaje regulatorów napięcia do tego alternatora . Czym się różnią koń tylko wie . Brak dokładnych danych .Ty pewnikiem nie jesteś właścicielem od nowości tego auta . Być może ktoś już naprawiał ten altek i zastosował zamiennik .Dokładnie chodzi o regulator napięcia. W niektórych alternatorach zamienniki nie podejdą , trzeba oryginał .Ile lat ma Twój akumulator ? Szczerze......verner napisał(a):Po odstaniu samochodu ok 3godz 12.2V wyłączony silnik.
Serio ,poważnie ...........verner napisał(a):akumulator nie ma daty produkcji jest zakodowana.