Witam Mam problem ze swoim passacikiem, a mianowicie od pewnego czasu znacząco "osłbł". Sprawia wrażenie jak gdyby był w jakiś sposób przytkany. Można go rozpędzić max do 50km/h a po osiągnięciu tej prędkości pedał gazu tak jakby juz nie reaguje. czym może być to spowodowane. Z góry dzięki za odp.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku? Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
Audi S8 "Samochodem roku 2013" na Ukrainie Audi S8 zdobyło prestiżowe wyróżnienie na Ukrainie. W klasie luksusowych limuzyn przyznano mu tytuł "Samochodu roku 2013". Werdykt podjęło jury składające się z ekspertów w dziedzinie motoryzacji i osób ...
auto kupilem jakies 2mies. temu i nie zmienialem filtra paliwa. Ale to raczej napewno nie jest ta przyczyna poniewaz odlaczalem filtr i dostarczalem paliwo z pominięciem go.
A filtr powietrza? Żadnych objawów dodatkowych nie widać? Jakieś dymienie, przedmuchy ? Ciekawe w jakiej kondycji pompa paliwa jest, być może już do regeneracji się nadaje.
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
Filtr powietrza jest w dobrym stanie. Dzis odpowietrzylem uklad paliwowy. Pomogło na jakies 4km. po przejechaniu ich znowu to samo Co mam o tym myslec?