Witam serdecznie. Mam problem z moim seatem ibiza 1.2 2003. Auto odpala bez problemu i trzyma około 1000obr. Jak jadę i trzymam nogę na gazie to jest ok ale jak dojeżdżam np. Do skrzyżowania to obroty spadają i auto gaśnie. Albo jak w trakcie jazdy włączę luz to tak sam. Podłączyłem Polski Vag i pokazało mi 3 błędy: 17811 16514 16490 Przy każdym pisze: nieznany kod błędu. Brak osprzetu/ nie związany ze sprzętem BŁĄD SPORADYCZNY.
Dzieje się to zaraz po uruchomieniu,czy dopiero po nagrzaniu-?. Zacząłbym od analizy pracy czujników-temperatury cieczy,czujnik położenia wału korbowego,czujnik podciśnienia w kolektorze.Uszkodzenie jednego powoduje błędne komunikaty do ECU-a ten zwyczajnie wariuje.To tak na początek.W dalszej kolejności silniczek krokowy-przepustnica.
Witam. Dzięki za zainteresowanie tematem. Właśnie odpaliłem auto na zimnym silniku i z 10 razy skakały obroty między 1000 a 500 ale auto nie zgasło. Wcisnąłem sprzęgło i dodałem gazu na około 3000tys obr. Puściłem i auto gaśnie. Odpaliłem auto ponownie i teraz skakało 2 razy między 1000 a 500obr. Im więcej razy odpalałem tym lepiej wchodzi na prawidłowe 1000obr. Czyli faktycznie czujnik? Aha i jeszcze zauważyłem że intensywnie woda się skrapla z wydechu. Zaraz była spora plama
Woda to nie problem. To para wodna skraplająca się w wydechu.Najprawdopodobniej pokonujesz krótkie odcinki i wydech nie osiąga stosownej temperatury.Co do falujących obrotów,to wszystko wskazuje że trzeba skupić się "w obszarze" ; czujnik temperatury płynu,silnik krokowy,czujnik położenia wału korbowego, czujnik temperatury zasysanego powietrza, czujnik położenia przepustnicy.
Wymieniłem czujnik temperatury ale nic to nie dało. Mechanik podłączył się pod komputer i wyskoczył błąd czujnika ciśnienia. Wymienił go oraz świece. Przez jakiś czas obroty spadały ale auto nie gasło ale na następny dzień zaczyna się to samo czyli spadek obrotów i auto gaśnie. Jak odpalę to obroty skaczą między 500 a 1000obr i na luzie spadają i czasem gasnie
17811 to błąd związany z EGR 16514 to błąd związany z sondą lambda 16490 to czujnik MAP Wszystko wiąże się raczej z układem wydechowym , a raczej ze spalinami. Zacznij jak od przeczyszczenia EGR-a oraz krokowca i przepustnicy. Przepustnicę trzeba potem zaadaptować jak dobrze pamiętam. warto też sprawdzić odczyty sondy lambda.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
Uwaga na duże samochody ciężarowe (TIR’y) Duże samochody ciężarowe, potocznie zwane TIR-ami, można bardzo często spotkać na polskich drogach, nawet tych przebiegających przez miasto. W pobliżu tego rodzaju pojazdów, ze względu na ich rozmiary i masę oraz ograniczone ...
ALT - Amatorska Liga Torowa 2009 / relacja To były już ostatnie w tym roku zmagania ALT na Torze Poznań. Druga, a zarazem ostatnia w tym roku impreza z cyklu ALT odbyła się w niedzielę 4 października o godzinie 12:00. Po odprawie oraz badaniu technicznym zawodnicy ...
Witam. Krokowy jest wbudowany w przepustnice. Odkręciliśmy przepustnice i była masakryczne zabrudzona. Tyle co się dało wyczyściliśmy pędzelkiem przy kolektorze. Ale dalej po przegazowaniu obroty jak spadają to nie zatrzymują się na około 900obr tylko koło 600 i wracają na 900obr (czasem nie wracają tylko gaśnie) i później już stoją w miejscu. Powiedział mi żebym dodał denaturatu do paliwa pojeździł i znów przeczyścił przepustnice i tyle co się da w kolektorze. Mowil mi mechanik że jak by przeskoczył rozrząd to by silnik był do wymiany. Dodaję 2 zdjęcia.
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.