Spadek obrotów

11 Paź 2010, 16:13

Witam!

Jeżeli chodzi o instalacje gazowe w samochodzie to jestem kompletnym laikiem bo dopiero co nabyłem auto B+G a wcześniej nigdy nie jeździłem samochodem na gaz, ale przejdźmy do rzeczy. Po odpaleniu silnika, auto chodzi na benzynie do czasu aż się zagrzeje i dopiero automatycznie przełącza się na gaz. Nie wiem czy to normalne, ale podczas gdy jedzie na benzynie jest szarpnięcie i słychać jak włącza się gaz, auto nieco traci na mocy ale po chwili jedzie normalnie. Natomiast gdy odpalę i nie jadę, a auto jest na luzie to silnik pracuje na benzynie kiedy to pewnym czasie się przełącza na gaz i spadają obroty do 800, wtedy auto traci moc i gaśnie. Gdy w odpowiednim momencie dodam gazu podczas spadku obrotów tuż po przejściu (z automatu) z benzyny na gaz jest wszystko ok i silnik pracuje 800-900 obrotów.
Czy to jest jakaś wada, czy wystarczy jakaś regulacja u gazownika ?
Racher
Nowicjusz

Miejscowość: Lublin

19 Paź 2010, 17:17

Zeby nie robic nowego tematu zapytam tutaj bo w moim przypadku problem tez polega na spadku obrotow. Odpalam normalnie na benzynie, przelaczam w odpowiednim momencie na gaz i z tym nie ma zadnego problemu ale kiedy probuje przyspieszyc silnik dziala bez problemu do ok. 2000 obrotow a potem mimo, ze trzymam gaz wcisniety do dechy obroty spadaja, a samochod zwalnia, pod pedalem gazu czuc taka "pustke" (identycznie jak przyspieszajac ze zbyt wysokiego biegu), kiedy zredukuje bieg to dopoki silnik nie osiagnie tych okolo 2k obrotow wszystko jest ok ale pozniej znow spadek i kredki...
Na benzynie nie ma zadnych problemow. Czy to problem z filtrem gazu? A moze wystarczy regulacja u gazownika? Moze to jakis inny problem?
Arkhotep
Nowicjusz

Miejscowość: Gliwice

20 Paź 2010, 13:40

Może to być wina parownika - jest zasyfiony albo źle dobrany. Wcześniej było wszystko ok?
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212