Speed buster 2

29 Gru 2010, 21:39

Witam

Mam problem z freelanderem 2000r. 2.0di. Od kupna tego auta cały czas "coś się dzieje" trzęsie całym autem. Wymienione zostały wszystkie poduszki silnika, stabilizatory,krzyżaki,podpory wału, wizko, a okazało się,że to silnik robił.

Stwierdzono,że się zapowietrza wymienione zostały przewody paliwowe, filtr, pływak paliwa Tak mi się wydawało,że dostał drugiego życia,lecz po przejechaniu 100km "UMARŁ" całkowicie. Fachowcy stwierdzili,że to pompa wytryskowa, po regeneracji pompy i wtrysków dalej nie pali!!

Niemcy zamontowali w nim speed buster 2! Czy jest możliwe,że przez ten chip auto nie pali? Podłączony jest pod głowny komputer!

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]




Zdjęcie
stefczyk
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Drezdenko

30 Gru 2010, 15:50

fachowcy sprawdzali rozrząd?
od źle ustawionego rozrządu wszystko sie zaczyna-> silnik bierze olej,szybko zużywa się pompa wrtyskowa, wtryski, zaczyna głośniej pracować silnik, zaczyna nim rzucać.Radzę dobrze sprawdzić rozrząd.Bo to co opisujesz jest objawem przestawionego rozrządu, a szczególnie to że zaniemógł po 100km "serwisu"
motorro
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 651
Miejscowość: Ziemia Lubuska/Dolny Śląsk

30 Gru 2010, 21:24

motorro napisał(a):fachowcy sprawdzali rozrząd?
od źle ustawionego rozrządu wszystko sie zaczyna-> silnik bierze olej,szybko zużywa się pompa wrtyskowa, wtryski, zaczyna głośniej pracować silnik, zaczyna nim rzucać.Radzę dobrze sprawdzić rozrząd.Bo to co opisujesz jest objawem przestawionego rozrządu, a szczególnie to że zaniemógł po 100km "serwisu"


Jak kupiłem auto w Niemczech podczas powrotu do domu od samego początku szarpało ( jakby napędy,lub prawe koło było nie wywarzone) Był taki okres czasu,że auto przejechalo 400km i wszytko było OK. Stanąłem na parkingu na kilka miniut i po uruchomieniu silnika on już nie pracował jak powinien.

Odnośnie rozrządu wymienione zostały paski pompy i pasek głowny i zostało wszystko ustawione na punkty zgodnie z zablokowaniem wału koła zębatego na punkt. Pompa została zablokowana przez fachowców po zamontowaniu została odblokowana i ustawiona na punkcie.

Nie wiem co mam już robić :<
stefczyk
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Drezdenko
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Uwaga - dziury na drodze!
    Powoli nadchodzi wiosna i w wielu miastach trwa naprawianie nawierzchni uszkodzonej m.in. pod wpływem zimowych temperatur oraz działania soli drogowej. Czym może skończyć się dla kierowcy wpadnięcie w dziurę i jak jeździć ...