BMW E30 325i silnik M20B25 pojemność 2,5 litra 170KM mam za sobą ponad rok szaleństwa tym autem (kierowca - przyjaciel) i jest na prawdę godne polecenia. Silnik znakomicie znosi tuning, ponieważ bloki są żeliwne. Jeśli nie masz fortuny na benzynę to możesz pomyśleć nad BMW E30 318iS jest to silnik 1.8 moc 140 koni pali laka równie dobrze jak 2,5 tylko że mniej pali
![Smile :)]()
do trójki na prostej idą równo, potem 2,5 zaczyna się wysuwać do przodu, jeśli zrobisz w nim szperę to będzie przepięknie latało bokiem na zakrętach. Samochód można kupić za 4-7 tysięcy. Przy upalaniu pali 12, natomiast 2,5 kupujesz od 4 żeby nie było maksymalnie zbiedzone i pali... koło 16 przy upalaniu. Różnica jest, dysponujesz fajną kwotką która pozwala Ci na 318iS. Tym też jeździłem - całkowicie przerobionym na driftowóz i powiem szczerze, że wrażenia były lepsze niż z e30, tylko że było po chipie, szpera 100% i 1000 innych modyfikacji
![Very Happy :D]()
Lata jak szmata co tu dużo mówić....
![Wink ;)]()
W BMW służę pomocą.