Dubsteper13 napisał(a): do jakiej mocy można go podkręcić? Nie ukrywam ,że stylistycznie bardziej podoba mi się Honda
![Szczęśliwy :D]()
Podziel sobie ogólnie hot hacze na n/a i turbo.
N/A odpuściłbym ponieważ nic z nimi nie zrobisz i dają mniej frajdy niż turbo które można łatwo podkręcić. Do tego głównym wrogiem wiertarek w stylu type-ra jest masa a tu civic się nie popisał.
Co do auta turbo
stage1 robisz sobie jakis programik o ile ecu pozwoli i zyskujesz około 20% pałera z Nm
stage2 robisz wydech z DP, ICka, dolot zyskujesz następną moc
Stage3 olałbym jezli miało by to onaczać moce powyżje 3xxxKM i xxxNM
Po stage2 możesz dopieścić temat jakąś szperą up-em turbinki ( to nie duzo kosztuje) moze innym aktuatorkiem itp...
Nigdy nie patrz na wyniki z hamowni jako pewniki, pierniczenie na forach o tanich koniach i ich ilosciach schowaj w buty
![Szczęśliwy :D]()
PAMIĘTAJ strojenie, strojenie i jescze raz strojenie to jest 50% sukcesu... i nie strojenie w pogoni za mocą i Nm w piku tylko strojenie w pogoni za jazdą.
No i żeby Cią nikt nie namówił na samodzielne strojenie świnek, oszukiwaczy i innych popychaczy zapomnij o tym.
![Uśmiechnięty :)]()
Liczą się szczegóły a nie ogóły.......
Dodam jeszcze że napisałem bardzo ogólnikowo bo każdego turbolota trzeba zgłębić osobno czyli jego podatnośc na mody.