Sprzęgło 1.9 TDI AHF 110KM

15 Sie 2021, 10:48

Cześć, pacjent Golf 4, 1.9 TDI AHF 110KM. Mianowicie sprzęgło się kończy, no i tak rozmyślam czy by nie wstawić zwykłego beż dwumasy. Co muszę kupić, żeby coś takiego ulepić? Dodam, że w przyszłości będzie zwiększana moc, także dobrze by było, żeby trochę nm zniosło. Czy wyjdzie to taniej od sprzęgła z dwumasem?
Ciastek140
Początkujący
 
Posty: 68

15 Sie 2021, 12:16

Wyjdzie drożej bo bardziej awaryjnie
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16692
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

15 Sie 2021, 13:19

Poczytaj sobie w necie dlaczego masz dwumasę a nie sztywne. Poczytaj co się stanie jak zamiast dwumasy założysz sztywne koło. I podejmiesz decyzję. Na naszym forum już wielokrotnie o tym pisaliśmy.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

15 Sie 2021, 20:25

A do jakiej bezpiecznej mocy wystarczy dwumas i zwykłe sprzęgło? Jest jakaś możliwość, żeby wzmocnić seryjny zestaw sprzęgła?
Ciastek140
Początkujący
 
Posty: 68

15 Sie 2021, 20:28

Na yt widziałem, że chyba pociągnie do ok 160km/360nm. Możesz sprzęgło obić kevlarem, ale czy to opłacalne?
Gość114260
 

15 Sie 2021, 20:51

Obicie kevlarem nie jest drogie, koszt podobny do nowej taniej tarczy. Docisk można dodatkowo wzmocnić
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16692
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Felgi samochodowe - rozstaw i ilość śrub
    Przedstawiamy dwa parametry montażowe felg samochodowych (średnicę śrub i ich ilość) zarówno stalowych jak i aluminiowych. Są one na tyle ważne, że oba te parametry muszą być dokładnie takie same jak zalecił producent ...

15 Sie 2021, 21:12

Zależy czy stage 1 czy 2, bo jak zmienia graty to już trzeba o tym pomyśleć.
Gość114260
 

15 Sie 2021, 22:22

quel napisał(a):Zależy czy stage 1 czy 2, bo jak zmienia graty to już trzeba o tym pomyśleć.

Proszę Cię..... 110 koni w golfie 4.... Prawdopodobnie temat i tak pójdzie w niepamięć
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16692
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

15 Sie 2021, 23:29

Niby co, sam chip to okolice 150, po paru zmianach można myśleć o 180/200.
Gość114260
 

16 Sie 2021, 06:38

Myśleć można, jak zawsze.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16692
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

16 Sie 2021, 14:59

Może komuś jeszcze przyda się info, 1.9 tdi to temat rzeka na forach. Jest mnóstwo poradników i dyskusji na temat podnoszenia mocy, więc wystarczy poszukać. Części tanie, tylko najlepiej działać samemu, ew potem jechać na strojenie.
Gość114260