07 Maj 2009, 21:44
WYŚCIG:
"Zawodnicy podjeżdżają powoli, każdy swoim torem, do sygnalizatora (jest pomiędzy torami) i zatrzymują się w momencie zapalenia się czerwonego światła dla danego toru. Światła czerwone sygnalizują prawidłowo ustawiony pojazd. Od tej chwili kierowcy oczekują na rozpoczęcie procedury startowej, która wygląda następująco:
- zapala się światło żółte – dłuższy czas (ok2-3s)
- kolejne światło żółte ok. 0,5s
- kolejne światło żółte ok. 0,5s
- światło zielone (START)
Od tej chwili następuje pomiar czasu ET+RT. W momencie przecięcia linii startu następuje niezależnie pomiar ET.
Falstart sygnalizowany jest czerwonymi światłami ok. 50m za linia startu.
Dokładność pomiaru 0,001s
Zawody rozgrywane w następujący sposób:
Każdy kierowca ma dwa przejazdy kwalifikacyjne, w których stara się osiągnąć jak najlepsze ET, falstart jest także brany pod uwagę.
Czterech najlepszych kierowców (najlepsze czasy ET) przechodzi do półfinałów tworząc pary odpowiednio 1. z 4. oraz 2. z 3. W przejazdach półfinałowych brany pod uwagę jest tylko czas ET+RT, czyli kto pierwszy na mecie ten wygrywa. Zwycięzcy przechodzą do finału." Pozdrawiam, SZYMON.
Ostatnio edytowany przez
Focal 12 Mar 2010, 01:12, edytowano w sumie 2 razy