StreetLegalPoznań 23.V.2009 - Tor Poznań

07 Maj 2009, 21:44

WYŚCIG:

"Zawodnicy podjeżdżają powoli, każdy swoim torem, do sygnalizatora (jest pomiędzy torami) i zatrzymują się w momencie zapalenia się czerwonego światła dla danego toru. Światła czerwone sygnalizują prawidłowo ustawiony pojazd. Od tej chwili kierowcy oczekują na rozpoczęcie procedury startowej, która wygląda następująco:

- zapala się światło żółte – dłuższy czas (ok2-3s)

- kolejne światło żółte ok. 0,5s

- kolejne światło żółte ok. 0,5s

- światło zielone (START)

Od tej chwili następuje pomiar czasu ET+RT. W momencie przecięcia linii startu następuje niezależnie pomiar ET.

Falstart sygnalizowany jest czerwonymi światłami ok. 50m za linia startu.

Dokładność pomiaru 0,001s


Zawody rozgrywane w następujący sposób:

Każdy kierowca ma dwa przejazdy kwalifikacyjne, w których stara się osiągnąć jak najlepsze ET, falstart jest także brany pod uwagę.

Czterech najlepszych kierowców (najlepsze czasy ET) przechodzi do półfinałów tworząc pary odpowiednio 1. z 4. oraz 2. z 3. W przejazdach półfinałowych brany pod uwagę jest tylko czas ET+RT, czyli kto pierwszy na mecie ten wygrywa. Zwycięzcy przechodzą do finału." Pozdrawiam, SZYMON.
Ostatnio edytowany przez Focal 12 Mar 2010, 01:12, edytowano w sumie 2 razy
Focal
Nowicjusz
 
Posty: 5
Miejscowość: Poznań

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    FLV – koncept Toyoty i Lexusa, którego nie znałeś
    W połowie lat 90. Toyota i Lexus pokazały światu koncepcyjny pojazd FLV. Auto o nieszablonowym nadwoziu pokazywało ciekawe podejście Japończyków do projektowania luksusowych samochodów. Wybraliśmy się w krótką ...