REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Bażant napisał(a): Teraz tak w instukcji mamy tylko tyle: ' powinien odpowiadać klasie jakości API SG, SH, SJ lub SL
Bażant napisał(a):o wlasnie tu mam zgryz, bo z jednej strony chciałem zostać na 5w30 poki co, w mysl, ze szkoda juz na pol-syntetyk przechodzic
To dobry olej i moim zdaniem warto spróbować przejść na niego tak jak pisze [email widoczny po zalogowaniu] napisał(a):aktualne spalanie oleju (04l na 1000 km miasto, korki, czasem trasa 100km)yeti65 napisał(a):Valvoline Max Life najlepiej 10w40
Co możesz w tej sytuacji zrobić? Myślę że można zmierzyć ciśnienie na cylindrach celem sprawdzenia. Dalej możesz zrobić płukankę, użyć można też preparatu odblokowującego zapieczone pierścienie no i na koniec zalać wybrany olej oraz obserwować co się będzie działo.Bażant napisał(a):Na pewno będę coś robić dalej
MotoAlbercik napisał(a):Suzuki do silników SPORT zaleca olej Schell Helix 5W40. Z tym, że Schell Suzuki leje do wszystkich swoich silników, bo z tą firmą współpracują. Ale marka oleju nie jest aż tak bardzom ważna jak API i SAE. Ty musisz mieć SAE 5W40 i API SL. Chyba, że nie wiesz jaka norma API była obecnie, to musisz wlać SN, bo ta jest najwyższa.