REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Ale połowy czego bo jak skali to przeważnie wskazówka w połowie oznacza prawidłową temperaturęBażant napisał(a):Wskazówka temp. nie przekroczyła nawet połowy
Korek powinien być odkręcany inaczej w układzie nie powstanie ciśnienie. Trzeba było jeszcze sprawdzić czy na zbiorniczku masz zaznaczone min. i max. Generalnie jak było mało płynu przy zimnym silniku to powinno być go trochę więcej przy rozgrzanym układzie.Bażant napisał(a):Co ciekawe sam zbiorniczek zabezpieczony korkiem, ktory mozna sobie podnieść - tj. na bank nie zapewnia szczelności układu.
Nie w tym układzie . Tutaj właściwy korek jest na chłodnicy. Zbiorniczek wyrównawczy właściwie robi tutaj za zasobnik. Jego korek nie może być szczelny. Prawdopodobnie ma i tak dziurkę odpowietrzającąnapisał(a):Korek powinien być odkręcany inaczej w układzie nie powstanie ciśnienie.