AGU wyjdzie chyba najtaniej, a biorąc pod uwagę rocznik Toledo / nie wiem jakie tam były różnice ale jest szansa ze ładnie przypasuje właśnie 1,8T AGU
bo to podstawowe 1,8T 150 konne, które ma wąsko pasmową sondę, przepustnicę mechaniczną na lince, słabsze sprzegło chyba niż reszta, zwykłe turbo K03, słabsze wtryski, skrzynka 5 biegowa podstawowa itd.
Jest kłopotliwe w diagnostyce ale ogółem łatwiej coś trafić, tylko trzeba dobrze sprawdzić bo AGU to starszy temat i często zajechane silniki więc logi na aucie + kompresja by się przydała.
W logach to w sumie trzy kwestie...spalanie stukowe, praca N75, oraz przepływy czy jest mniej więcej seria czyli bodajże 125 g/s
Potem jak silniczek zdrowy to albo soft albo zmiana gratów lub jedno i drugie i przy zmianie turbo na K03s np właśnie z AUM-a + wywalenie kata/wsadzenie downpipe 3 cali..przepływ pójdzie w górę i okolice 145 g/s powinno być czyli ok 170 koni, to już będzie ogromna różnica w stosunku do fabrycznego 1,6 mpi
![Wink :wink:]()
P.S. a może warto szukać coś z Ukrainy?
Bo tam AGU szedł w Octaviach mk1 aż do chyba 2007