Szukam auta do 10 tysięcy z LPG

20 Gru 2020, 10:26

A nie mówiłem..

Focus ładny,ja bym obejrzał.
Blacha jak to w Fordzie lubi rudą ale nie tak jak poprzednik,na pewno zwróć uwagę na przednie nadkola bo one szybko lecą.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

20 Gru 2020, 11:06

Joz9543 napisał(a):to dziwnie poizolowane przewody później źle złożony zderzak a dalej już było tylko gorzej.. na zimnym po odpaleniu usłyszałem szuranie jakby metal o metal tarł a później stukanie, dałem mu z 2k obrotów i zrobiła się zasłona dymna.. nie kupiłem bo facet szedł do 7 tysięcy a podejrzewam że na 3 tysiącach żeby to do ładu doprowadzić by się nie skończyło jeśli w ogóle.. no cóż zrobiłem 600km, facet troszkę pościemniał ale człowiek uczy się na błędach..


Gdybyś czytał to co się do ciebie pisze to wiedziałbyś swoje bo po raz N-ty piszę..nie kupuje się aut po prywatnych ludziach w polsce którzy jeździli tym 10 lat bo najzwyczajniej auto jest dojechane mechanicznie i pozbywają się wraka bo wymaga sporych nakładów... i jeszcze w najniższej zakresie ceny.

Jako kontrprzykład rok temu miałem takiego Peugeota 407 , sprowadzony, z książką, w BDB stanie 120 000km, 1 właściciel...kosztował 15 900zł i długo nie czekał na klienta. więc o czym my tutaj rozmawiamy

To są właśnie auta od prywatnych w Polsce. 15lat temu kupiłem ostatnie auto polskich prywatnych rąk...i to było ostatnie auto które kupiłem i kupię w Polsce.
andrewb25
Stały forumowicz
 
Posty: 2145
Miejscowość: małopolskie

20 Gru 2020, 14:33

Czyli idąc tym tokiem rozumowania mamy kupować auta sprowadzone czy jak? Bo nie bardzo rozumiem i pytam z czystej ciekawości..
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

20 Gru 2020, 16:20

nie kupuje się aut po prywatnych ludziach w polsce którzy jeździli tym 10 lat bo najzwyczajniej auto jest dojechane mechanicznie i pozbywają się wraka bo wymaga sporych nakładów... i jeszcze w najniższej zakresie ceny.


Według Ciebie lepiej kupić od firmy tzn. w tej cenie pozostaje mi komis i najlepiej w dieselu? :o
Joz9543
Nowicjusz
 
Posty: 43

20 Gru 2020, 16:31

Joz9543 co powiesz na coś takiego?
[link do oferty na Olx wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

20 Gru 2020, 16:51

v6, przebieg ogólnie autko mi się podoba ciekawe ile facet go posiada.. ale pewnie ewentualne wymiany eksploatacyjne w v6 są sporo droższe niż w normalnych układach czy się mylę? zagazować można takiego?
Joz9543
Nowicjusz
 
Posty: 43
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    Kiedy używać świateł przeciwmgłowych i o czym pamiętać?
    Zamglony krajobraz może wyglądać malowniczo, ale ograniczona widoczność znacząco utrudnia bezpieczną jazdę. Jak jeździć w takich warunkach? Kiedy włączyć światła przeciwmgłowe? Nie zawsze obecność mgły oznacza, że powinniśmy ...

20 Gru 2020, 17:20

Rozrząd na praktycznie wiecznym łańcuchu (bo to w końcu nie vag) więc tutaj bez problemów. Większe koszty to w sumie 6 świec zamiast 4 (nooo tutaj dobre 5 dych różnicy), kable 6 zamiast 4 (kolejne 5 dych), oczywiście nie można też zapomnieć o tym dodatkowym litrze oleju przy każdej wymianie czyli kolejne 20-30 złotych do kilkanaście tysięcy kilometrów.
gazik w tym przypadku bez problemu (nooo ale kolejne koszta bo pewnie z 500 więcej ze względu na moc i ilość cylindrów)
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

20 Gru 2020, 17:42

Joz9543 napisał(a):ewentualne wymiany eksploatacyjne w v6 są sporo droższe niż w normalnych układach czy się mylę?


Nie ma jakiejś kolosalnej sumy między choćby 1.8 a 2.5.

Joz9543 napisał(a):zagazować można takiego?


Gaz bez problemu.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

20 Gru 2020, 19:02

Joz9543 napisał(a):Według Ciebie lepiej kupić od firmy tzn. w tej cenie pozostaje mi komis i najlepiej w dieselu?


np. od dobrego importera.... w dieslu w benzynie...decyzja i wybór należy do kupującego

ale na importowane auto ...marny budżet...
andrewb25
Stały forumowicz
 
Posty: 2145
Miejscowość: małopolskie

20 Gru 2020, 19:27

No właśnie co innego kupować swoje daily przez pośrednika z importu za 7-8 tysięcy euro albo u jakiegoś dealera w pl a co innego kupować autko na dojazdy do pracy, żeby po prostu zrobić nim te 100k na trasie gdzie budżet to 10 góra 12k z założeniem lpg..
Joz9543
Nowicjusz
 
Posty: 43

20 Gru 2020, 19:46

No właśnie...chociaż ludzie też kupują za 7-8 tys Euro i więcej auto na dojazdy do pracy...
Miałem klienta ojciec kupował synowi studentowi Audi A5 za 50 000zł na dojazdy do szkoły...także ...bywa i tak.

Generalnie rzecz biorąc koszty stałe przy imporcie np z Danii przy jakimś aucie nie drogim
-transport z pełną FV około 1700zł brutto (przy 1 samochodzie)
-akcyza 3,1 % wartości od10 000zł to będzie 310zł
-badanie techniczne 100zł
-BDO 100zł
- marża dla importera.... tutaj wielu to boli...no ale za free nikt nic nie zrobi. a dajmy na to przy takim tanim aucie 1000zł

To się robi 3210 zł kosztów stałych zostaje 6790 na zakup czyli niecałe 1500 Euro..i co można za to kupić ? :mrgreen:

okaże się że po zakupie nie działa klima, opony do wymiany, czy akumulator, trzeba zrobić pełny serwis typu oleje, filtry, paski, rozrząd, i już klient wybrzydza, marudzi, nie podoba mu się to bo on chciał w tej cenie igłę żeby nic nie dokładać ...tylko wsiadać i jeździć...

Dlatego biznesu z takimi klientami zrobić się za ch....ę nie da , a tylko później kłopot jedna i druga strona. :lol:
andrewb25
Stały forumowicz
 
Posty: 2145
Miejscowość: małopolskie

20 Gru 2020, 20:02

Barol napisał(a):https://www.olx.pl/oferta/ford-mondeo-m ... b;promoted


Ze szwecji to dawaj VIN to się sprawdzi co nieco :mrgreen:
andrewb25
Stały forumowicz
 
Posty: 2145
Miejscowość: małopolskie

20 Gru 2020, 20:19

Jak dla mnie w tym temacie jest za dużo filozofii i kombinowania.
Potrzebujesz auta na szybko, więc ustaw sobie olxa na najbliższą okolicę, kliknij przypominajkę mailową czy tam smsową i jak coś się pojawi, to od razu obczajaj i dzwoń. Dobre auta w tym budżecie schodzą szybko, nie ma czasu na zastanawianie się, czy silnik jest słaby, czy nie. Montażu LPG we własnym zakresie w ogóle bym nie rozważał, bo to bez sensu, a przy sprzedaży nikt Ci tej kasy nie odda.
Można kupić fajne auto w tym budżecie, ale trzeba mieć odpowiednie podejście.

Andrew rozmawialiśmy już o Twoich dilach :wink:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14198
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

20 Gru 2020, 20:28

Joz9543 napisał(a):v6, przebieg ogólnie autko mi się podoba ciekawe ile facet go posiada.. ale pewnie ewentualne wymiany eksploatacyjne w v6 są sporo droższe niż w normalnych układach czy się mylę? zagazować można takiego?

UPG, gdzie przy instalacji gazowej tylko to przyspieszysz, niewspółmierne osiągi do wielkości silnika i słaba wiedza mechaników, poczytaj na forach. Czyli UPG z 4 tys, instalacja lpg z 4 tys i praktycznie sięgasz wartości auta.
Jak dla mnie jak się chcesz w coś takiego pchać to lepsze ST220 a nie takie coś, ale tutaj kasa większa. Szukałbym zwykłego silnika a nie takie wynalazki.
demirbiras
Zaawansowany
 
Posty: 931
Prawo jazdy: 14 08 2009
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Astra H
Silnik: 1,8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

20 Gru 2020, 21:35

andrewb25 napisał(a):no to kup z padniętym motorem lub z już w stanie ..palącym np. olej i zrób po swojemu.

Tak właśnie uczyniłem już drugi raz i z wielką pomocą rodzica żeśmy w obu głowice zdejmowali i robili. Dół w każdym z nich nie ruszany, oba remonty zakończone sukcesem i znikomym zużyciem oleju. No ale nie w każdym silniku tak się da. Np. w Lancerze ok. 2002 rocznik - wymiana gumek zaworowych nie skutkowała nawet umiarkowanym rezultatem.

Wracając do meritum - autor ma naprawdę wymagania... V6 i 10 tys. w kieszeni, nie no życzę powodzenia.
Co innego jak masz garaż z kanałem/podnośnikiem, zestaw narzędzi, czas, chęci i jesteś gotowy inwestować w części tyle ile będzie trzeba.
Szybko się przekonasz, że w tej kwocie ładne auto z mocnym silnikiem to prawie mission impossible.
Na razie wylączam się z dyskusji.
hk570i
Nowicjusz
 
Posty: 15
Auto: Audi
Silnik: 2.0E
Paliwo: Benzyna + LPG
Rok produkcji: 1993