REKLAMA
Dzisiaj, 18:46 No właśnie...chociaż ludzie też kupują za 7-8 tys Euro i więcej auto na dojazdy do pracy... Miałem klienta ojciec kupował synowi studentowi Audi A5 za 50 000zł na dojazdy do szkoły...także ...bywa i tak. Generalnie rzecz biorąc koszty stałe przy imporcie np z Danii przy jakimś aucie nie drogim -transport z pełną FV około 1700zł brutto (przy 1 samochodzie) -akcyza 3,1 % wartości od10 000zł to będzie 310zł -badanie techniczne 100zł -BDO 100zł - marża dla importera.... tutaj wielu to boli...no ale za free nikt nic nie zrobi. a dajmy na to przy takim tanim aucie 1000zł To się robi 3210 zł kosztów stałych zostaje 6790 na zakup czyli niecałe 1500 Euro..i co można za to kupić ? okaże się że po zakupie nie działa klima, opony do wymiany, czy akumulator, trzeba zrobić pełny serwis typu oleje, filtry, paski, rozrząd, i już klient wybrzydza, marudzi, nie podoba mu się to bo on chciał w tej cenie igłę żeby nic nie dokładać ...tylko wsiadać i jeździć... Dlatego biznesu z takimi klientami zrobić się za ch....ę nie da , a tylko później kłopot jedna i druga strona.
Zarzucasz mi, że to ja nie czytam ze zrozumieniem, a sam nie doczytałeś, że za 10-12k nie chcę igły, tylko normalne auto na dojazdy w trasę i tyle.. Co piszę po raz n-ty.. Nie obchodzi mnie czy jest o pierwszego właściciela i jeżdżone po polskich drogach, czy po niemieckich, czy po rumuńskich.. Po prostu, żeby posłużyło jakiś czas i nie było składane z dwóch, co bym się gdzieś nie wyłożył. Fajnie, że ktoś ma tyle pieniędzy, że może sobie pozwolić na autko za 50k na dojazdy do pracy czy szkoły, ale ja tyle nie mam więc w czym mi ma pomóc ta wiedza.. Chcesz VIN to masz WF05XXGBB55U50591