Szukam auta do 10 tysięcy z LPG

11 Gru 2020, 10:33

Witam,

Szukam auta do 10 tysięcy i z racji, że nie znam się zbytnio na silnikach itp. (zawsze się wtopie się w auto, które ciągnie olej albo wymaga ogromnych nakładów pieniędzy :/ ) tym razem postanowiłem zapytać Was doświadczonych, jakie modele, ogłoszenia, cokolwiek polecilibyście w tej kwocie?

Samochód koniecznie musi posiadać instalacją gazową, gdyż diesele w moim przypadku odpadają, a dziennie robię około 80-90 kilometrów na autostradach i ekspresówkach - będzie to auto, służyło głównie, na dojazdy do pracy.
Joz9543
Nowicjusz

11 Gru 2020, 11:08

Przy takich przebiegach jeżeli jednorazowo robisz jakieś 40km to możesz też myśleć o jakimś prostym dieslu który na pewno by się tu sprawdził. Wychodzi ci 1800km miesięcznie na samych dojazdach do pracy.

Jeżeli jednak chcesz benzynę z LPG to tu warto znaleźć silnik który dobrze toleruje gaz i najlepiej z trochę większa pojemnością bo taki lepiej sprawdzi się w trasie.
Z samochodów które będą dostępne w tym budżecie to np.
- Seat Leon 1.6 ale lepiej 1.8 prosba-o-ocene-seat-leon-i-1-6-16v-lpg-vt97639.htm
- Ford Focus MK2 silnik 1.8 o mocy 125 KM (kod QQDA i QQDB) jest to jednostka, która bez broblemu znosi zasilanie gazem. Drugim silnikiem który warto tu rozważyć jest silnik o pojemności 2.0 i mocy 145 KM on też nie ma większych problemów z zasilaniem gazem. Ten samochód ma bardzo fajnie zawieszenie i jak na tą klasę nadzwyczaj dobrze się prowadzi.
- Opel Astra H z silnikiem 1.8 o oznaczeniu Z18XE i mocy 125 KM dobrze znosi gaz i można się nad nim zastanowić.
Rokiko
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 35

11 Gru 2020, 11:22

Znaczy ogólnie w ciągu tego roku, zrobiłem 21 000. Diesele odpadają z tego powodu, że już, bo już miałem kilka sytuacji takich, że mechanicy nie chcą naprawiać dieseli i po prostu odmawiali. Ok, czyli tak mówisz skupie się na tych trzech modelach, a co sądzisz o maździe 6 120,141,147 km w gazie? Szukać czy lepiej odpuścić ze względu na blachę?