REKLAMA
e0hater napisał(a):Szkoda, że nie szukasz diesla bo bmw e91 bardzo fajne auto. Fajnie się odpycha, wygodne i dobrze wyposazone.
Ale nie uważasz że to przy kosztach serwisu tego auta + psujactwie jest daleko z tyłu.
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
e0hater napisał(a):Szkoda, że nie szukasz diesla bo bmw e91 bardzo fajne auto. Fajnie się odpycha, wygodne i dobrze wyposazone.
szybki napisał(a):Ale nie uważasz że to przy kosztach serwisu tego auta + psujactwie jest daleko z tyłu.
QastroleQ napisał(a):Chyba jednak postawię na Szwedów zobaczymy
wg mnie jest to auto mocno przeceniane - płacisz 30k za niemal 20 letnie już auto (b7 to tak naprawdę trochę większy lifting b6), które wprawdzie ma dobry silnik, ale jest ciasne w środku i zwyczajnie ciężko je kupić w dobrym stanie z dobrym wyposażeniem. Dobre sztuki rozchodzą się na pniu, a na rynku nie brakuje ulepów, które są wycenione na kosmicznym poziomie. Pewną wadą jest dla mnie również fakt, że tych aut jest na ulicy dość dużo, ale to już zupełnie indywidualna kwestiaQastroleQ napisał(a):Gdybyś mógł mi jeszcze co nieco napisać o B7
to kompakt (Focus mk2) z trochę bardziej premium blachą i wnętrzem. Przestrzeń nie powala, będzie podobnie jak w a4. Prowadzenie też całkiem ok (podobnie jak w Audi), ale jest mniejsza szansa wypadnięcia przodem z zakrętu, bo nie ma silnika w zderzaku co do cen części to nie wypowiem się, bo o ile w silnikach 1.6 - 2.0 można było coś dobrać z Forda, tak w przypadku silników czysto volvowskich (fajną opcją jest też 2,4) może być trochę drożej.QastroleQ napisał(a):A co myślicie o volvo V50
QastroleQ napisał(a):Jak już volvo to tylko 2.5T droższe w zagazowaniu ale zywsze chciałbym też upolować takie volvo w 4x4
takim v50 też będziesz jeździć głównie jak przednionapędówką, bo tył dołączy Ci się tylko w ekstremalnych przypadkach (% na co dzień i przy obecnym klimacie bardzo rzadko). Quattro od a4 wzwyż jest chyba stały (ftały, #pdk), więc będzie lepiej.QastroleQ napisał(a):Mam vectre 2.0T jak wiecie napęd na przód co nie jest fajne przy tej mocy auto potrafi na zakrętach dziwnie się zachowywać również podczas dynamicznego ruszania koła tracą przyczepność 225
no nie bardzoQastroleQ napisał(a):V 50 ma stały napęd na 4 łapy.
gdyby był stały, to od razu startowałby z czterech kapci.Haldex jest typem mokrego, wielopłytkowego sprzęgła ciernego, umieszczonego pomiędzy wałem napędowym a mechanizmem różnicowym tylnej osi. W poprzednich jego generacjach było ono sterowane ciśnieniem powstałym na skutek różnic prędkości obrotowych przedniej i tylnej osi. Przenoszony moment napędowy zależał od wartości ciśnienia, z jakim są ściskane tarczki sprzęgła. W ten sposób tylne koła w wyniku poślizgu przednich zaczynały się obracać