Szybka limuzyna do 100 000 - 120 000 PLN

15 Sie 2011, 22:48

Witam wszystkich forumowiczow (to moj pierwszy post na tym forum). Mam nadzieje ze jest tutaj ktos kto ma jakiekolwiek doswiadczenie z naprawde szybkimi i luksusowymi limuzynami. W Maju 2012 (za 10 miesiecy) planuje zakup takowej limuzyny w Polsce na polskich tablicach, i chetnie bym poznal opinie na ich temat od innych osob niz sprzedawca.

Oto i samochody miedzy ktorymi prawdopodobnie dokonam wyboru (o ile nie nie odkryje jakiejs nieznanej mi dotad alternatywy) (oczywiscie za rok wiec to beda inne auta ale tego te marki/modele).

1. Jaguar XJR modele 2004 - 2008

Oto przykladowe [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] lub [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Ten samochod juz od dawna podobal mi sie najbardziej lecz ostatnio jakos troche w niego zwatpilem po pierwsze dlatego iz przyspieszenia 5,3 sec 0-100 km/h sa slabsze niz w konkurencyjnych pojazdach, na plus dziala to iz ma turbo wiec musi dawac wspanialy efekt "wciskania w fotel" przy przyspieszaniu (Probowalem kiedys SAABa 9-5 Aero 250 KM z turbo i mimo tego ze przyspieszenia ma na poziomie BMW 530ia (z ktorego obecnie korzystam od rodzicow) to odczucie przyspieszania bylo o wiele wieksze). Pozatym nie jestem pewien czy w Polsce w mniejszej miejscowosci Jaguary sa dosc rozpoznawalne aby limuzyna dawala odpowiednio "szpanerski efekt", skolei jesli juz zostanie rozpoznana to jako bardziej oryginalny samochod powinien pozytywnie sie wyrozniac (bo dzis juz jest wiele S-klasy np.). Osobiscie bardzo podoba mi sie klasyczny wyglad limuzyny. Do tego zastanawia mnie jak auto zachowuje sie na autostradzie przy duzym wietrze przy predkosciach powyzej 160 km/h jesli ktos jezdzil to moze wie.

2. BMW M5 model E60

Oto przykladowe: [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] lub [link do oferty na Allegro wygasł]

Ten samochod wydaje sie miec najlepsze wlasciwosci do szybkiej jazdy (przyspieszenie 4,9 sek 0 - 100 km/h) szczegolnie po innych drogach niz autostrada, lecz jest takze w "nizszej klasie limuzyn". Do tego nie mam pojecia czy jest w jakis sposob lepiej ustablizowany i chroniony przed wiatrem od zwyklego modelu E60. Gdyz do tej pory jezdze E60 530ia i przy predkosciach powyzej 160 km/h jesli jest wiatr na autostradzie to autem bardzo mocno trzesie a przy mocniejszych bocznych podmuchach raz nawet az je odrobine przesunelo (na szczescie nie na tyle mocno aby moglo dojsc do wypadku). Jesli ktos jezdzil kiedys takim samochodem to prosze o opinie na temat stabilnosci na wietrze. Na duzy minus jesli chodzi o wybor tego samochodu dzialaja jak dla mnie "wlasciwosci szpanerskie" gdyz przez nieznajace sie osoby moze nie byc odrozniany od zwyklych E60tek i do tego jest limuzyna nie najwyzszej klasy, pozatym majac dostep do E60tki nie jest az tak "ciekawy" dla mnie osobiscie. Aha i moze niedoczytalem czegos ale wydaje mi sie ze ten silnik nie jest z turbo wiec takze moze nie miec tego efektu "wciskania w fotel". Do tego zastanawia mnie takze spalanie tego samochodu poniewaz 530ia przy dynamicznej jezdzie na trasie pali 13-14 litrow wiec M5 moglby palic teoretycznie ponad 30 przy danych Jaguara (17 litrow na miescie (czyli pewnie podobnie przy szybkiej jezdzie) oraz 20 litrach Mercedesa. Nie zeby duze spalanie mnie martwilo (poniewaz planuje jezdzic glownie w Polsce podczas letnich 2 miesiecznych wakacji (w Norwegii tylko troche "nie legalnie" na polskich tablicach (norweski avgift na takie samochody to 3x wartosc samochodu do zaplacenia) nie na codzien do pracy)) lecz niechce nie moc przejechac po trasie chociazby 500 km bez tankowania.

3. Mercedes S55 AMG model W220

Oto przykladowe: [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] lub [link do oferty na Allegro wygasł]

Ten samochod przynajmniej wedlug danych fabrycznych wydaje sie byc najszybszy 4,8 sec 0 - 100 km/h chociaz nie wiem jak to mozliwe przy podobnym silniku do M5 i wiekszej wadze. Wydaje sie tez jako najciezszy samochod iz bedzie najbardziej stabilny przy jezdzie powyzej 160 km/h na wietrze na autostradzie. Jesli ktos jezdzil takowym samochodem to oczywiscie bardzo chetnie poslucham o doswiadczeniach. Co do aspektow "szpanerskich" to z jednej strony wydaje sie iz sa najwyzsze gdyz samochod jest rozpoznawalny nawet przez "laikow", lecz z drugiej strony nawet w mniejszych miejscowosciach jest juz dosc duzo takich samochodow (oczywiscie najczesciej CDI) i to iz to jest wersja AMG moze takze nierzucac sie w oczy, lecz mimo wszystko wydaje mi sie ze ten samochod byc moze bedzie robil najwieksze wrazenie. Z drugiej strony nie jest to "topowy model Mercedesa" gdyz jest nim S65 AMG lecz niestety chwilowo jego ceny sa powyzej mojego planowanego budzetu na pierwszy wlasny samochod. Pozatym nigdy nie bylem zbytnim fanem Mercedesow i nie wiem czy wlasciwosci jezdne sa na poziomie BMW czy Jaguara (kiedys testowalem E-klase i ta napewno prowadzila sie duzo mniej sportowo niz BMW, Jaguar i Audi).

Poza tymi trzema samochodami zastanawialem sie takze nad BMW 760i oraz Audi S8 6.0 W12 lecz oba samochody mialy slabsze przyspieszenia a takowe moge zakceptowac tylko w przypadku Jaguara gdyz jego wyglad bardzo mi odpowiada. Audi RS6 odpada zupelnie gdyz jego wyglad jest jak dla mnie zupelnie "nie-szpanerski" i "nie-luksusowy".

Jesli ktos ma jakiekolwiek doswiadczenia dotyczace tych samochodow to prosze o podzielnie sie wlasnymi doswiadczeniami. Aha i z gory przepraszam za brak Polskich znakow lecz mieszkam w Norwegii i nie mam Polskiej klawiatury, jakosc gramatyczna i ortograficzna tez prawdopodobnie jest bardzo niska gdyz w wieku 8 lat wyjechalem z Polski.
XardasKSP
Nowicjusz
 
Posty: 12
Auto: BMW 530ia

16 Sie 2011, 12:14

Witam.
Na wstępie pragnę nadmienić, iż nie tyle mam doświadczenie z tymi samochodami ile regularnie od dłuższego czasu śledzę oferty Mercedesów klasy S w topowej wersji AMG ponieważ zainteresowany jestem tym samochodem. Podane dwa przykłady z otomoto wiszą w sieci już dość długo, (zwłaszcza ten czarny), alternatywą może być też nieco mniejsze aczkolwiek równie szybkie Audi RS6 quattro. Ceny części - kosmos, spalanie również, aczkolwiek czy ktoś kogo stać na taki samochód przejmuje się kosztami utrzymania? Wątpię. Raczej skupia się na czerpaniu frajdy z jazdy. Trzeba szukać ładnego egzemplarza,
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
stasiowski121
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2201
Miejscowość: Podkarpacie
Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
Silnik: 2.5 TDI AXG
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

16 Sie 2011, 12:56

No coz drogie to te samochody do kupienia nie sa bo mozna za nowa pospolita E-klase z salonu zaplacic 200 000 PLN :lol: (tylko nie wiem kto tyle kasy daje za "zwykly" samochod), ale koszty eksploatacji niezaszkodza mi zbytnio gdyz zamierzam jezdzic aktywnie jakies 2 miesiace w roku (podczas wakacji w Polsce) + podroz do Norwegii (gdzie samochod glownie bedzie ukryty w garazu aby ktos nienaskarzyl ze na Polskich tablicach za dlugo przebywa) wiec ogolem rocznie MAX 10 000 km wiec liczac 100 litrow na 500 km (mam nadzieje ze duzo wiecej nie beda palic) to razem wyjdzie 2000 litrow czyli jakies 10 000 PLN na paliwo a obliczone mam 15 000 PLN na ten cel. A co do psucia sie tych samochodow to licze na jakosc topowych modeli, mam nadzieje ze tego typu samochody nie psuja sie co chwila.

Co do probozycji Audi RS6 to do 120 000 PLN nie mozna kupic sedana (bo kombi to przez mysl nie przechodzi nawet) z nowa "atrapa" a ta sprzed 2003 zupelnie mi sie niepodoba i nie wyglada "luksusowo" i "szpanersko" tylko jak "zwykle starsze Audi A6 jakich wiele". Do tego przyspieszenia nie powalaja 4,9 sec 0 - 100 km/h czyli wieksza limuzyna S55 AMG jest podobno szybsza, a za cene nowego modelu RS6 mozna juz kupic S65 AMG ktore takze jest podobno szybsze (4,2 sec vs 4,5 RS6tki). Wiec ogolnie Audi odpada, jedyna mozliwosc poswiecenia "luksusowo&szpanerskich walorow" bylaby gdyby auto bylo zdecydowanie szybsze, a wsrod S8 i A8 brak sportowego modelu.
XardasKSP
Nowicjusz
 
Posty: 12
Auto: BMW 530ia

16 Sie 2011, 14:45

Napisałeś, że szukasz szybkiej limuzyny. Po za S klasą, reszta to tylko szybkie sedany.
Jeśli chcesz limuzynę to S8 byłoby na prawdę dobrym rozwiązaniem. Nie dość, że auto komfortowe to i szybkie, bo 5,0s-100km/h to całkiem zadowalający wynik.
Napisałeś, że M5 ma 0-100km/h 4,9s, a według danych katalogowych ma 4,7s ;)
Tych 0,2s;0,3s nawet nie poczujesz, więc nie wiem czy aż tak ważne jest to przyspieszenie.
Z wyżej wymienionych wybrałbym BMW M5.
BMW E60 530dA
Daro20VT
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1470
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E60 530dA
Silnik: 3.0d
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

16 Sie 2011, 15:36

Jaguar XJR jest chyba takze tej samej klasy autem co Mercedes klasy S, jesli chodzi o Audi S8 to jedyne o takich osiagach to S8 6.0 W12 ktorego dane techniczne pokazuja przyspieszenie 5,2 sec (4,7 sec ma generacja D4 ktora cenowo jest duzo powyzej mojego budzetu i drozsza niz najnowszy model o wiele szybszego S 65 AMG) a co dziwne spalanie jest podane na poziomie 13,8 litra podczas gdy oczekiwalbym conajmniej 30 litrow przy 12 cylindrowym silniku. Dane wedle http://pl.wikipedia.org/wiki/Audi_A8

Co do M5 to najmocniej zastanawia mnie stabilnosc karoserii na wietrze gdyz nie wiem o ile jest lepsza od zwyklych modeli E60, jesli jest tak sama to silnik bedzie niedowykorzystania bo juz przy 200 km/h na wietrze bedzie sie odechciewac sprawdzenia czy za chwile nie zdmuchnie samochodu na barierki na srodku autostrady lub na prawy pas w kogos kto na nim jedzie itp. . Dlatego chetnie bym przeczytal wypowiedz kogos kto mial przyjemnosc kierowac takim samochodem przy duzej predkosci. Pozatym nie jest to samochod najwyzszej klasy wiec efekt "szpanerski" bedzie raczej mniejszy zwlaszcza iz wiele osob moze go wziac za "pospolitka 5-tke".

Kolejna sprawa ktora jest dla mnie wazna jest "odczucie przyspieszenia", w samochodach bez turbo jest ono o wiele mniejsze niz w tych z turbo (z takiego lub innego powodu, nieznam sie na tyle dobrze aby wiedziec dlaczego ale chyba z powodu newtonometrow). BMW M5 i Audi S8 6.0 W12 z tego co wiem turbo nie posiadaja wiec efekt "wciskania w fotel/zapierania tchu" moze byc gorszy choc oczywiscie chcialbym to sprawdzic jazda probna kazdego z samochodow przed wyborem i zakupem. Wiem iz Mercedes S 55 AMG oraz Jaguar XJR napewno sa z turbo i Mercedes ma bardzo wysoka ilosc newtonometrow (jesli to one daja to uczucie "zaparcia tchu" czy tez "windy" jak niektorzy to nazywaja).

Ogolnie ostatnio sklaniam sie ku Mercedesowi S 55 AMG lecz to co mnie powstrzymuje przed ostateczna decyzja to "popularnosc" S-klasy szczegolnie w wersjach CDI, wiec ogolnie moze nie robic az tak duzego wrazenia dopoki ktos niezauwazy iz to model AMG. Pozatym zastanawiaja mnie wlasciwosci jezdne i to czy uklad kierowniczy jest zmieniony w stosunku do "zwyklych Mercedesow" i w jakis sposob "usportowiony" tak ze reaguje podobnie jak BMW czy Jaguary (zwykle wersje BMW i Jaguara kieruja sie znacznie bardziej sportowo od zwyklych wersji Mercedesa, przynajmniej wedlug mnie).

Co do Jaguara to ciagle podoba mi sie najbardziej lecz jego osiagi odstaja od konkurencji (5,3 sec) no i kwestia rozpoznawalnosci samochodu z jednej strony bardzo oryginalny z drugiej strony jak ktos sie niezna to moze byc uznany za "zwykly samochod".

Mam nadzieje ze na tym forum sa osoby ktore kiedykolwiek mialy stycznosc z ktoryms z wyzej wymienionych samochodow gdyz chyba nieznajde bardziej popularnego forum motoryzacyjnego, w koncu nie pytam o Bugatti Veyrona czy Ferrari Enzo, wiec patrzac po ilosci ogloszen na otomoto moze byc tutaj ktos kto ma doswiadczenie z takowymi samochodami.
XardasKSP
Nowicjusz
 
Posty: 12
Auto: BMW 530ia

16 Sie 2011, 22:18

Hmm myslalem ze na tak duzym forum znajdzie sie ktos kto kiedys mial do czynienia z ktoryms z wyzej wymienionych samochodow, no ale moze w weekend bo teraz nie wszyscy sie loguja.

A wlasnie znalazlem pewna ciekawa oferte (chociaz nieakutalna dla mnie bo kupuje samochod dopiero w Maju 2012 bo nie bede go trzymal rok w garazu w Norwegii zeby tylko na wartosci tracil) i jestem ciekaw czy przebieg 26 000 km jest mozliwy w samochodzie z 2003 roku: [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
XardasKSP
Nowicjusz
 
Posty: 12
Auto: BMW 530ia
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Po co kierowcy w zimie okulary przeciwsłoneczne?
    Zimą słońce to nieczęsty widok, ale kiedy się już pojawi, może stanowić zagrożenie w ruchu drogowym. Niski kąt padania promieni słonecznych sprzyja oślepieniu kierowcy. Nie pomaga również śnieg, od którego odbija ...

16 Sie 2011, 22:33

XardasKSP napisał(a):jestem ciekaw czy przebieg 26 000 km jest mozliwy w samochodzie z 2003

możliwe jest, np. ostatnio kolega dostał seicento z 2001r z przebiegiem 15000km, auto nieporównywalne ale takiego AMG na pewno nikt nie kupuje żeby jeździć nie wiadomo ile
luck112
Początkujący
 
Posty: 149
Miejscowość: Wręczyca Wielka
Prawo jazdy: 10 02 2013
Auto: Renault Scenic III

16 Sie 2011, 22:43

Chciałem Ci tylko powiedzieć, że w S8 nie jest silnik 6.0 W12, a 5.2 FSI w której jest silnik V10 .
30l/100km ? Trochę więcej wciąga mój ciągnik siodłowy, z ciężkim ładunkiem.
Jeśli chodzi o E60 M5, to na pewno prowadzenie tego auta jest znacznie lepsze, niż prowadzenie zwykłej piątki. Masz większe i szersze koła, które zapewniają lepszą trakcję i generalnie prowadzenie samochodu. Do tego dochodzi sportowy zestaw ospojlerowania, który na pewno też ma wpływ na prowadzenie tego auta. Ciężko mi napisać coś więcej, bo na prawdę nie jeździłem tym samochodem, ale nie wierze żeby takie auto źle się prowadziło :wink: .
Czy na forum są osoby, które jeżdżą taki autami ? Siedzę tu już trochę czasu i jakoś sobie nie przypominam. Jest kolega, który ma ponad 400-konną Imprezę i to chyba najmocniejsze auto na forum. Ja liczę, że jak złożę mojego Fiata do kupy to będzie ok 370-380KM. Tak więc możesz mieć problem z uzyskaniem odpowiedzi na swoje pytania. Weź poprawkę na to, że kupno tego auta to jedno, a jego utrzymanie to drugie.
Aha wracając jeszcze do M5 E60, to najszczęściej padają:
sprzęgło , system VANOS , synchronizator biegu jałowego, pompa paliwa.
Wolę nie myśleć ile to kosztuje...
BMW E60 530dA
Daro20VT
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1470
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E60 530dA
Silnik: 3.0d
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

17 Sie 2011, 07:52

Jesli na tak duzym forum nie ma nikogo kto jezdzilby ktoryms z tych aut to nie wiem gdzie szukac, moze ktos zna jeszcze jakies duze Polskie forum motoryzacyjne? Bo napewno wielu z posiadaczy takich samochodow jest pasjonatami motoryzacji (bo dla luksusu to raczej sie kupuje "zwykle" S-klasy, 7-mki, A8 i XJ (chociaz Jaguar raczej nigdy nie jest wybierany przez "majetnych laikow") itp. nie wersje AMG czy M5) i zapewne takze udzielaja sie na jakims forum.

A wlasnie co do utrzymania auta to mi wydawalo sie ze w samochodach tej klasy to raczej rzadziej a nie czesciej powinno cos sie psuc niz w zwyklych seryjnych modelach. Co do BMW modeli E60 to wlasnie to na norweskich tablicach ktore nalezy do moich rodzicow i z ktorego mam okazje korzystac (zwykla 530ia sprowadzona z Niemiec gdy byla roczna z przebiegiem 22 500 km w 2005) praktycznie sie nigdy niepsulo a juz ma 140 000 km przejechane oczywiscie bylo zawsze na przegladach oraz wymianie klockow hamulcowych/oleju kiedy komputer podal ze samochod potrzebuje. Tylko 2 rzeczy sie zepsuly: pierwsza to Adaptive Cruise Control (radar utzymujacy odleglosc do samochodu jadacego z przodu (czyli taka bonus duperela)) i w dodatku nie zostala do dzis naprawiona bo w Polsce w warsztacie BMW w Gdansku nie mieli pojecia jak to zrobic, a jechac do Warszawy i zamawiac godziny w warsztacie BMW sie rodzicom niechcialo (W Norwegii nawet nie pytalismy o mozliwosc naprawy bo kosztowaloby rzeczywiscie poteznie za duperele o ile umieliby zrobic) a druga rzecz byla juz powazniejsza ostatnio tego lata w Polsce na wakacjach nagle zaczelo sie wszystko wylaczac pokolei "failure" systemow Dynamic Drive, Active steering itp. az na koniec predkosciomierz i swiatla przestaly dzialac, okazalo sie w warsztacie BMW ze to tylko jakas duperela przy akumulatorze zdechla i pradu coraz to mniej bylo wiec samochod pokolei wylaczal systemy, po niedrogiej wymianie dziala wszystko bez zarzutu. Wiec wydawaloby sie iz jeszcze bardziej jakosciowe pojazdy powinny sie psuc jeszcze rzadziej, no ale jak sie "nie dorwie" wlasciciela takowego pojazdu to mozna tylko przeczytac teorie, a sprzedawca wiadomo prawie kazdy bedzie twierdzil ze nigdy sie nic niezepsulo poza naturalnym zuzyciem i ze "ten model napewno lepiej jezdzi niz konkurenci". Zapewne tez jest roznica miedzy samochodami z tego samego modelu niektore mogly byc wykonane "poniedzialkowo" i sie bardziej psuja a inne mniej.

Osobiscie chodzi mi glownie o to aby samochod pojezdzil bez potrzeby jakichs kosztownych napraw conajmniej 2 miesiace od Maja 2012 do konca Lipca (bo planuje wtedy wakacje w Polsce takie naprawde zarabiste z okazji ukonczenia studiow w Norwegii i zanim zaczne tutaj prace, budzet na to jest 150 000 PLN ale samochod ma calosci niewchlonac bo ma byc na rozne zabawy oprocz kupna pojazdu :lol: ) a pozniej bedzie ogolnie stal w garazu sobie do nastepnych wakacji (a pozniej juz budzet bedzie z gola inny po roku pracy wiec bedzie mozna wrazie czego naprawiac). W kazdym badz razie wydaje mi sie ze klasowy pojazd wczesniej sprawdzony w warsztacie (czy usterek ukrytych nie ma) powinien bezawaryjnie troche pojezdzic. Chociazby taki S55 AMG jesliby mial prawdziwy przebieg 26 000 km to powinien "nie miec prawa" za chwile sie zepsuc, ale jako ze sam nie mam z takimi pojazdami doswiadczenia i nikt jak widac inny kto sie udziela na forum tez nie ma, to mozna sobie myslec teoretycznie. Dlatego ponawiam pytanie czy jeszcze gdzies jest jakies forum motoryzacyjne gdzie mozna by natrafic na kogos majacego doswiadczenie z ktoryms z wyzej wymienionych pojazdow.
XardasKSP
Nowicjusz
 
Posty: 12
Auto: BMW 530ia

17 Sie 2011, 14:40

Kupujesz auto na 2 miesiące za 120 tysięcy by wyrywać niebieskookie lachony w Polsce? Życzę powodzenia, ale możesz mieć trudno bo nie wystarczy Ci tylko - tak jak ty to ująłeś - "samochód posiadający właściwości szpanerskie".

Niby takie laski chetne na kase. Ja mam 20 lat mieszkam w Norwegii studiuje prawo mam ponad 1 000 000 NOK na koncie (500 000 PLN) i pozatym jestem jedynym spadkobiercom rodzicow czyli bede mial 13 000 000 NOK (6 500 000 PLN) albo wiecej w spadku bo moga przeciez jeszcze sie wzbogacic. Pozatym za 3 lata bede mogl byc prawnikiem i pensja roczna 600 000 NOK (300 000 PLN) oraz po kolejnych 2 latach bede adwokatem i wtedy ponad 1 000 000 NOK (500 00 PLN) rocznie. A wiec jak na Polske to chyba duzo. Dziewczynie takie milej slodkiej blondynce z niebieskimi oczami moglbym dawac co tylko by zechciala jakby byla moja dziewczyna i chciala u mnie mieszkac. Ale jakos zadna niechce. A wiec co to za oszustwo ze sprzedaja sie za grosze ?


Jasne juz byl taki jeden frajer co chcial pracowac w Norwegii i mial mnie nauczyc jak znalezc dziewczyne. Pierwsza ktora miala przyjechac nie przyjechala bo kogos sobie znalazla. A teraz to sobie na wycieczke przyjada jego kolezanki. Bo za chwile sie okazalo ze chyba sie jednak nie uda bo jestem za malo wygadany i ze to nie da sie nauczyc jak gadac do dziewczyn bo to trzeba na biezaco wiedziec co chca uslyszec i jak i ze nie ma zadnej regulki jak w pozostalych dziedzinach zycia. Bo to niby nie takie latwe i na koniec sie jeszcze okazalo to co juz wiedzialem ze na kase to dzis nie leca. I ze moge sobie zapierdalac na silownie przez rok albo dwa i sie napakowac to moze pomoze troche ale tez nie napewno........ Wielcy madrzy kase by chetnie wzieli tylko nauczyc niczego nie potrafia bo to wszystko jest wielkie oszustwo, nie ma juz zadnych lasek co leca na kase czy lepsze zycie chyba ze w tajlandii ale tamte sa zolte i brzydkie, a ja lubie slodkie niebieskookie blondynki.
aszymbeher
Obserwowany
 
Posty: 2

17 Sie 2011, 15:57

LOL :lol: Jak cos cytujesz to podaj chociazby skad to wytrzasnales i kiedy to niby bylo napisane jesli tego nie wymysliles sobie, i jesli ktos cos takiego napisal to jakim cudem uwazasz ze to ja napisalem? Przeciez nawet wiek sie niezgadza bo ja koncze niedlugo 23 lata i te cytaty przeciez wygladaja na odpowiedz skierowana do kogos, a ja udzielam sie jedynie na forach o pilce noznej :roll: no i teraz tutaj z zapytaniem motoryzacyjnym.

Jedyne miejsce gdzie mozna znalezc moje wypowiedzi na internecie to: www.dumastolicy.pl oraz www.90minut.pl (z tymze na 90minut czasem inni dla "zabawy" (z frustracji) uzywaja mojego nicka ale wtedy nie maja norweskiego IP przy poscie)......aha i wypowiadalem sie czasem na onecie na forum pilkarskim......

Ale nie wykluczam ze jakis kibic 7egii, wisly lub Lecha sfrustrowany moimi wypowiedziami po porazkach tych klubow gdzies z zapalem "debatowal" uzywajac nicka "XardasKSP" wiec z ciekawosci prosilbym o podanie zrodla cytatow i jesli jest wiecej "dziwnych/glupich wypowiedzi w stylu "jasia smietany" sygnowanych nickiem "XardasKSP" " o ich podanie abym mogl posmiac sie z tego jak mocno moje pilkarskie wypowiedzi musialy "wnerwic kibicow rywalizujacych klubow".
XardasKSP
Nowicjusz
 
Posty: 12
Auto: BMW 530ia

17 Sie 2011, 16:07

co ci z kasy jak masz problem z głową...
ja na szpan proponuję CLa
omoto.pl/mercedes-benz-cl-55-amg-cl-55-kompressor-amg-500ps-C20147647.html
kosior898
Początkujący
 
Posty: 139
Miejscowość: Leżajsk

17 Sie 2011, 16:11

Masz źródło - wszystko się zgadza bo wypowiedź jest sprzed 2 lat, czyli wiek pasuje :)

[link do Onet wygasł]
aszymbeher
Obserwowany
 
Posty: 2

17 Sie 2011, 16:33

A skad ten pomysl ze mam problem z glowa bo chce kupic szybki samochod ktory odpowiednio bedzie sie prezentowal? Czy tez wszyscy dla zabawy automatycznie uznali za prawdziwy post tego kogos kto napisal tu raptem jeden post pewnie widzac moj nick i rozpoznajac go z 90minut lub stron Polonii? ( Duzo sie tam narobilo jakims cudem przeciwnikow moich opinii dotyczacych pilki noznej i JW (wlasciciela Polonii) :lol: )

Co do propozycji samochodu to coupe mnie nie interesuja bo lubie ogolnie tylko sedany i czesto 5 pelnowymiarowych miejsc sie przydaje zwlaszcza gdy zdarzaja sie przypadki ze wsiasc chce wiecej osob niz przeznaczenie samochodu. Pozatym mam pewne plany wykorzystania bagaznika do montazu subwooferow itp.

O widze ze "cytatownik" znalazl zrodlo i to nawet podpisane takim samym nickiem (szukalem wlasnie w forum onetu ale wyszukiwarka nieznalazla nie moich postow podpisanych XardasKSP ale moze niewyszukuje jakichs starych postow, albo tylko te wyslane z mojego IP bo napewno wiecej takich "podrobek" musialo byc) Jaki mogl byc powod tego falszywego posta hmmm, wtedy Polonia grala w pucharach wiec pewnie cos skomentowalem co sie komus niespodobalo i stad pojawily sie te posty podpisane moim nickiem wielka szkoda ze na onecie nie podaja IP bo widac by bylo ze Polskie, az dziw bierze ze nikt wtedy niewklejal tego na 90minut czy tez na dumastolicy i nagle pojawia sie to na forum samochodowym pare lat po uzyciu mojego nicka :lol:
XardasKSP
Nowicjusz
 
Posty: 12
Auto: BMW 530ia

17 Sie 2011, 19:14

W kazdym badz razie (bo dygresja "cytatownika" (pewnie kibica 7egii, wisly, Lecha lub przeciwnika JW ktoremu nie podobaly sie moje pilkarskie posty) odciagnela uwage od pytania) tematem tutaj bylo pytanie czy ktos zna jakies inne forum gdzie moga byc ludzie ktorzy mieli jakas stycznosc z wymienionymi samochodami skoro tutaj nie ma nikogo takiego.
XardasKSP
Nowicjusz
 
Posty: 12
Auto: BMW 530ia