Szybki samochód

21 Lut 2009, 23:10

Volvo napisał(a):Tylko że ty pewnie nawet w życiu 5 złotych nie zarobiłeś tylko wszystko ci tatuś finansuje, a tak wogule to idź już stąd.

bez obrazy ale to już nie Twoja sprawa...:)
noname1
Nowicjusz

22 Lut 2009, 01:45

JA nie wiem co sie z wami dzieje? TO forum zawsze wydawalo sie rzetelne i sprawdzone. Co ma zarabianie przez niego pieniedzy do samochodu? Zazdroscicie mu siana czy cos? Siano ma jego ojciec, a nie on, wiec skad ta zawisc? Chce samochod za te 450 tys to mu doradzcie cos, a jak macie pisac jakies bzdury na temat jego zarabiania itd itp to lepiej sie nie udzielajcie. Faktem jest, ze skoro to Twoj pierwszy woz to nie pchalbym sie w ogole w zadne 450-500 KM tylko w 100 max. Sam kupuje pierwszy woz i majac do wyboru Clio RSI, REnault 19 1.8 16V lub Poldona 1.4 biorę ostatniego, bo nie mam doświadczenia za bardzo i mimo że dwa pierwsze rozpędzają się "aż" w ponad 8 sek, nie chce wyladowac na drzewsku jakims. Kup jakiegos solidnego Merca, bo ma klase i na bank Cie nie zawiedzie. Chyba ze chcesz cos komus udawadniac, nadrabiac kompleksy, to pomysl o amerykanskim szrocie, co najmniej długość z 6 metrów i silnik minimum 5 litrow ;p
warzywo
Aktywny

Miejscowość: PZN

22 Lut 2009, 10:02

Gdybym miał wybierać pierwsze auto bałbym się kupować je za taką kwotę. Byle stłuczka i tracisz ogromną kasę:P. Nie znam się na autach,ale myślę, że wybrałbym jakąś Corvette C6 za około 150k. Ewentualnie poproś ojca i niech ci dorzuci do Mercedesa SLR McLaren :).
Gazi
Nowicjusz

22 Lut 2009, 12:17

noname1 napisał(a):A co do samochodu to zamówiłem tundre, stwierdziłem że wole poświęcić tą kase mojej pasji życiowej czyli motorom. Kupie do tego nową, wypasioną R1 i będe śmigać. W każdym razie tym którzy pomagali dziekuje a niedowiarkowie mi wiszą.
Pozdrawiam

To już trzeba bylo Rama brac :P

A co do R1, to powodzenia :lol: 180 km jak na 22-latka to troche za duzo... :o

ps. http://www.wiadomosci24.pl/artykul/praw ... 61794.html