Witam golf 4 1.9 tdi 90km .Dziś pierwsza taka sytuacja mnie spotkała .Na każdym biegu przy przyspieszaniu szarpanie silnikiem skaczące obroty i utrata mocy , przy mocniejszym wciśnięciu gazu dziwny dzwięk silnika.Po wyjęciu czujnika od przepływomierza objawy ustaja ale też i moc nie jest ta sama co zawsze .Dodam że wymieniałem filtr powietrza dzień wczesniej ale nie wiem czy to cokowiek miałoby wpływ na to .
Oj,chyba jednak mam,sprawdziłem,pompowtryski---od 2005 r 75KM,od 99 r 90KM,od 2000 r 101KM,od 2000 105 KM,od 98 115KM,od 2000 130KM,150KM,od 2004 160 KM,ogólnie,w różnych modelach.
GT86 – Toyota, która kocha jazdę bokiem Przepis na klasyczne sportowe coupé jest od lat niezmienny i bajecznie prosty. Bierzemy dwudrzwiowe nadwozie o opływowym, smukłym kształcie, w jego przedniej części umieszczamy silnik, a siłę napędową kierujemy na ...
Zapytałem,gdyż już przekonałem się,ze np.do Mercedesa W210 montowano też takie silniki diesla,które nie są ujęte w żadnym katalogu,a szły na rynek tylko włoski.
Mój silnik jest na pompie wtryskowej , jutro założę nowy przepływomierz i zobaczę czy będzie poprawa, narazie jeździ na starym przepływomierzu ale z mocą jest tak jakby ok. 60KM. Jeśli wogóle on jest do wymiany bo kilka lat temu też padł ale nie było takich skoków obrotów tylko sama utrata mocy tak jak w tej chwili mam.
Podejrzewam,iż problem moze leżec w samej pompie wtryskowej,tam jest elektroniczny regulator dawki paliwa oraz momentu wtrysku,naturalnie to ostatnie ogniwo w układzie jakie można podejrzewać,gdyż takie rzeczy w tych pompach zaczynaja się dziać dopiero po 500 tys km przebiegu,jeszcze pytanie,jaką masz tam pompkę wstępną?
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.