Terenówka lub SUV na zwyklej pompie a nie na pompowtryskach

31 Maj 2008, 16:08

Witam pisze w imieniu znajomego potrzebuje samochodu terenowego lub SUVa który miałby zwykłą pompę paliwa o ile dobrze zrozumiałem a nie pompowtryski itp. Głównie chodzi o to ,że na stacjach w jego okolicy chrzczą paliwo i boi się że będzie miał problemy z samochodem. Znacie taki samochodzik aha chodzi mu głownie o samochód 2000 w gore najlepiej jakby dało się taki nowy kupić. Ktoś mu powiedział ,że Pajero prze pierwsze lata miało zwykły wtrysk.Dziękuję w jego imieniu za odpowiedzi.
betra
Początkujący
 
Posty: 66

03 Cze 2008, 08:31

ale pajero pierwsze lata produkcji to rocznik 85. :wink:

chyba nie znajdziecie auta na zwykłej pompie po 2000r.
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

10 Sie 2008, 23:48

L200 2,5TD do 2004/5. Mało, że na pompie to jeszcze wtrysk pośredni (z komorą wstępną w głowicy jak w starych mercedesach). Do tego brak elektroniki - można topić w rzece, lać opał, rzepak. W teren najlepsza opcja. Swoją drogą Pajero miało takie same silniki - nie wiem tylko w jakich latach
L200
three diamonds
Nowicjusz
 
Posty: 2

13 Sie 2008, 20:35

three diamonds napisał(a):..można topić w rzece..

ale tylko ze snorkelem! :wink:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

28 Kwi 2010, 16:13

Uściślijmy, silniki zaopatrzone w pompowtryskiwacze to tylko tzw. TDI z grupy VW, no i Freelender, ale tylko starsze wersje.
Tylko czy napewno chodzi o pompowtryskiwacze, czy może o Common Rail. Silniki nim zasilane też są wrażliwe na jakość paliwa.
maniekw
Nowicjusz
 
Posty: 37
Miejscowość: Łódź

28 Kwi 2010, 21:50

niech ten twój kolega lepiej zgłosi gdzie trzeba taką sprawę z tym paliwem, zrobią nalot typo zabuli i będzie odrazu dobre paliwo i będzie mógł kupić już co zechcę
street_swc
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Kraśnik
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Bezpieczne wakacje z kamperem
    Z powodu pandemii wiele osób obawia się spędzać urlop w dużych ośrodkach wypoczynkowych. W tej sytuacji jednym z możliwych rozwiązań okazuje się kamper, inaczej samochód kempingowy, posiadający część mieszkalną, ...

28 Kwi 2010, 22:03

gratuluje kolegom archeologom :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

01 Maj 2010, 20:58

three diamonds napisał(a):L200 2,5TD do 2004/5. Do tego brak elektroniki - można topić w rzece, lać opał, rzepak. W teren najlepsza opcja.
Powiedz to chłopakom z Patroli 3.3 i 4.2 :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

01 Maj 2010, 23:20

Jogi4x4 napisał(a):
three diamonds napisał(a):L200 2,5TD do 2004/5. Do tego brak elektroniki - można topić w rzece, lać opał, rzepak. W teren najlepsza opcja.
Powiedz to chłopakom z Patroli 3.3 i 4.2 :mrgreen:
łojtam łojtam :mrgreen: w zasadzie do każdego star™go diesla wlejesz bądź co ;)
twoje propozycje rozszeżył bym odrobinę o 2,7TD z terrano/maveric bo to 3/6 silnika 4.2 :mrgreen: tylko wtryski zexela a nie przyzwoite ;) za to tanie :mrgreen:
do tego WV 1,6 tak często spotykany w samim ;) wszystkie starsze Gwageny :wink:

co do samochodów po 2000 na zwykłej pompie,
Patrol GR Y61 RD28Ti- jak znajdzie zadbany egzemplarz to "będzie pan zadowolony" ;)
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

02 Maj 2010, 08:20

Pocieszny a dlaczego 2.7 to 3/6 silnika 4.2? 3/6 = 1/2 to tak jakoś nie bardzo bo by musiał 2.7 mieć 3 cyl.? A to nie jest tak że 2.7 to 4.2 skrócony o 2 cyl. ?
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

02 Maj 2010, 12:02

oczywiście walnąłem się pisząc 4/6 miało być :mrgreen:
2,7 TO 4 cylindry
4.2 to 6 cylindrów są to w zasadzie te same silniki z rozrządem na kołach zębatych, zresztą oznaczenie rodziny silników masz nawet to samo TD42 i TD27
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)