
Od samego początku miał to być projekt nietypowy. John bardzo długo szukał odpowiedniego egzemplarza, który wymagałby niewiele prac remontowych. Znaleziona przez niego Toyota Celica kosztowała w sumie 400 dolarów.

Osobliwością terenowej Toyoty jest oczywiście zmodyfikowane zawieszenie – jego skok to 216 mm z przodu oraz 254 mm z tyłu. Dodatkowo tylna oś samochodu została zastąpiona elementem pochodzącym ze starej furgonetki Toyoty uzupełnionym o komponenty pochodzące ze starej Supry. Całość uzupełniła specjalnie zaprojektowana kratka – tylne fotele musiały zostać wymontowane oraz 15- calowe sprężyny i 27- calowe opony. Przednie zawieszenie również zostało całkowicie przerobione i pochodzi po części z Toyoty Camry.

Wewnątrz samochodu zostały zamontowane sportowe kubełkowe fotele z pięciopunktowymi pasami bezpieczeństwa, a radio fabryczne zostało zastąpione dwuzakresowym radiem HAM używanym podczas rajdów.
źródło: complexPR, Toyota UK