Toyota Yaris III 1.0 Active czy 1.33

16 Maj 2014, 13:45

Planuję zakup samochodu i już "zapatrzyłam" się na Toyote Yaris III. Mój problem polega na tym że znalazłam taką, ale z silnikiem 1.0 (benzyna 2013r.). I moje pytanie brzmi czy będzie dużo gorsza od 1.33. Nie znam się na samochodach, dlatego mam spory problem z wyborem.
Jestem młodym kierowcom i mam ciężką stopę, ale STARAM się jeździć wolno :). Jeśli chodzi o km które robię to jest to ok. 150km/tyg i są robione międzymiastowo. Dłuższetrasy autostradą też pewnie będą się zdarzać zwłaszcza że samochód ma mi posłużyć przynajmniej te 5 lat.
Testował ktoś oba i ma jakieś porównanie? Ja dzisiaj miałam jazdę próbną tą 1.0, ale była krótka więc ciężko ją sprawiedliwie ocenić.
dido131
Obserwowany

Prawo jazdy: 0- 0-2010
Auto: Toyota Yaris
Paliwo: Benzyna

16 Maj 2014, 14:34

nie jest to dużo gorszy silnik ale zawsze 1.33 ma większą moc i lepiej się nim jeździ.
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

16 Maj 2014, 14:36

Absolutnie nie pchaj/nie napalaj się na silnik 1.0. Nie nadaje sie do miasta(słaby silnik trzeba mocno deptać żeby jechał normalnie i nie zamulał) nie mówiąc już o trasie. Nie jest ani względnie oszczędny, ani szybki. Kultura pracy 3 cylindrowca również przypomina bardziej skuter(dwusów) niż normalny samochód.

1.33 to bardzo fajna, dynamiczna i sprawna jednostka jak na możliwości tego samochodu. Przyzwoicie jedzie, pali i wcale nie będzie droższa w utrzymaniu niż pierdziawka 1.0
DawidK
Nowicjusz

Prawo jazdy: 18 01 2008
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: brak

21 Maj 2014, 16:37

A może jednak diesel 1.4 ?
dido131
Obserwowany

Prawo jazdy: 0- 0-2010
Auto: Toyota Yaris
Paliwo: Benzyna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Toyota Hilux w służbie GOPR