Toyota Yaris problem z odpalaniem

04 Lut 2012, 18:25

Witam, posiadam toyotę yaris 1.0 VVT-i z 2003 roku.
Rozładował się akumulator po kilku dniowym postoju. Postanowiłem więc naładować go prostownikiem w domowym zaciszu. Przed naładowaniem po przekręceniu kluczyka był słyszalny tylko pojedynczy ruch obrotowy rozrusznika. Akumulator nie został rozładowany do zera.
Po naładowaniu i zainstalowaniu w samochodzie akumulatora pojawił się następujący problem, otóż, rozrusznik kręci prawidłowo lecz silnik nie chce odpalić. Po pierwszym przekręceniu kluczyka po zainstalowaniu akumulatora silnik odpalił ale chodził na tak niskich obrotach ze zgasł po 5 sekundach. Następnie odpalał tylko z delikatnie wciśniętym pedałem gazu i o dziwo pracował równo lecz troszkę jakby za głośno (może któryś z cylindrów nie pracował - nie znam się), po puszczeniu gazu natychmiast gasł. Podczas pracy silnika trzymając gaz nie pali się żadna kontrolka oprócz "ssania".
Od czego proponujecie rozpocząć diagnozę? Póki co dolałem świeżutkiej benzyny - 0 poprawy.
Może świece? Albo zatkana pompa paliwa z wtryskami włącznie?
artek929
Obserwowany

Prawo jazdy: 22 01 2008
Auto: Toyota Yaris 1.0 VVT-i

04 Lut 2012, 18:58

sprawdź czy na wszystkie cylindry pali ? może nie palić na jeden i najlepiej podpiąć pod kompa z czytać błędy
Janusz00
Początkujący

Prawo jazdy: 10 03 2000
Auto: peugeot 306

04 Lut 2012, 19:15

Tak właśnie przypuszczałem, że bez podłączenia pod komputer się nie obejdzie. W zasadzie w domowych warunkach już nic nie zdiagnozuję.
artek929
Obserwowany

Prawo jazdy: 22 01 2008
Auto: Toyota Yaris 1.0 VVT-i
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

IF gold award nagroda stylistyczna dla Audi A3
    Najnowsza wersja Audi A3 została ponownie nagrodzona za nowoczesną stylistykę. W oczach jury przyznającego nagrody iF, zarówno wnętrze, jak i wygląd zewnętrzny tego kompaktowego modelu z Ingolstadt, wyznacza zupełnie ...
    Kręcony licznik - auto sprzedawane w Niemczech...