Witam,
po przeszło roku chciałbym odnowić temat - bo mam podobny dylemat: Frontera/Terrano/Trooper ? Podaję w kolejności szukania/zainteresowania
Samochód ma mi służyć do pracy (geodezja) i w "cywilu". Szacuję użycie :30% teren (ale taki bez przesady - polne drogi, budowa), 70% asfalt. No i raz do roku dłuższy wyjazd (3-4 tygodnie) - kierunek południe i wschód (Rumunia, Bułgaria, Albania, Gruzja - marzenie), więc lepiej żeby w oczy kłuł
Myślę o modelu z przełomu wieków (jak to brzmi
![Laughing :lol:]()
) 1998-2000, wersja długa. Diesel, im mniej bajerów lepiej (za wyj. klimy) - ale to nie salon więc i tak wezmę co będzie. Ostatnio najbardziej zainteresowały mnie Troopery. Ale tych - w sprzedaży - jest jak na lekarstwo (1 strona ogłoszeń w porównaniu na kilka/kilkanaście pozostałych
![Sad :sad:]()
) zastanawiam się czy to nie przełoży się później na na koszty/dostępność serwisu ? A jak już jakiś się trafi to z automatyczną skrzynia biegów
Ostatnio jeszcze wpadł mi do głowy Pajero. Jak widzicie mętlik niezły
Jakie są wasze doświadczenia, co radzicie?
Pozdrawiam
E.