
Tryb ACCESSORY - tu kontrolki się nie odpalają i energia pobierana jest z małego akumulatora 12V. Na zegarach nie świeci się nic poza tym co widać na poniższym zdjęciu po lewej stronie. System multimedialny jeszcze się odpala.

Tryb READY - tu samochód jest gotowy do jazdy przyłączeniu tego trybu zapalają się wszystkie kontrolki po czym znikają (czyli jak w normalnym zwykłym spalinowym samochodzie) po teście jak jest wszystko ok i zostaje to co widać czyli auto gotowe do jazdy. energia pobierana jest uż z baterii hybrydowej a mały akumulator 12V jest w tym trybie ładowany.

Na koniec jeszcze zajrzałem z ciekawości do instrukcji i znalazłem coś takiego:
Samoczynne wyłączanie zasilania
W przypadku pozostawienia samochodu z dźwignią przekładni napędowej w położeniu P i wybranym stanem ACCESSORY po upływie około 20 minut lub ON (gdy hybrydowy układ napędowy nie pracuje) po upływie około 1 godziny nastąpi samoczynne przełączenie w stan wyłączony. Jednak nie zabezpiecza to całkowicie przed rozładowaniem akumulatora 12-woltowego. Gdy hybrydowy układ napędowy nie pracuje, nie należy zbyt długo pozostawiać wybranego stanu ACCESSORY lub ON.
oraz w uwagach:
W celu uniknięcia ryzyka rozładowania akumulatora 12-woltowego
Gdy hybrydowy układ napędowy nie pracuje, nie należy zbyt długo pozostawiać wybranego przyciskiem rozruchu stanu ACCESSORY lub ON. Jeżeli hybrydowy układ napędowy jest wyłączony, a lampka kontrolna przycisku rozruchu nadal sie świeci, oznacza to, że przyciskiem rozruchu nie wybrano stanu wyłączonego. Przed opuszczeniem samochodu należy zawsze sprawdzić, czy przyciskiem rozruchu wybrany jest stan wyłączony. Gdy hybrydowy układ napędowy nie pracuje, nie należy pozostawiać włączonych świateł na dłużej, niż to jest konieczne.
Jak ktoś jest ciekawy hybrydy to zapraszam do tematu Toyota Auris TS 1.8 Hybrid w którym opisuję większość rzeczy potrzebnych które warto wiedzieć eksploatując takie auto

Tu jeszcze jak by ktoś miał problem z tym 12V akumulatorem to opisałem jak wygląda jego wymiana: Wymiana / odłączanie akumulatora w hybrydzie - Toyota Auris II TS.