Trzęsie przodem, PILNE

31 Maj 2012, 07:36

:( jak w tytule, kupiłem auto w komisie miał wymontowany wał, na jeżdzie próbnej zwróciłem uwagę na to że trzęsie przodem, pan stwierdził że powodem jest brak wału, po przyjeździe do domu zamontowałem wał ale to nic nie dało, pojechałem wyważyć gumy, okazało się że wszystkie są ferelne, założyłem nowe i dalej trzęsie, najdziwniejsze jest to że trzęsie do 70 km. CO może być przyczyną bo ja już "zgłupiałem" :?: Proszę o pomoc, pilne, pozdrawiam :)
valdi60
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 01 01 1980
Auto: Land Rover Freelander

31 Maj 2012, 13:53

A powyżej 70km przestaje?

Powiem ci ze ja tak miałem przy krzywej feldze a niestety alu ciężko naprostować więc poszła na zapas. Powyżej 80 km drgania miały taka częstotliwość ze wydawało się ze mniej biło.

Czy u ciebie to samo się dzieje to sprawdź u wulkanizatora.
była moja mała bestia - Freelander 2002 1.8 petrol
teraz jest Ford S-MAX Titanium
kaskaderr
Początkujący
 
Posty: 171
Miejscowość: Śląskie
Auto: Ford eS-MAks
Silnik: 2.0 145KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

31 Maj 2012, 15:27

Dzięki :) pow. 70km przestaje, zmieniłem kola łącznie z felgami i trzęsie nadal :(
valdi60
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 01 01 1980
Auto: Land Rover Freelander

31 Maj 2012, 20:05

Proszę o pomoc, pilne


witam - Kolego jak kupiłes Frelka w komisie to teraz najpilniejszy jest ... dla Ciebie spokój :wink: bo przyszłość może być urozmaicona choć napewno mniej niż bajki komisiarzy,

ale cóż- po kołach proponuje sprawdzić przeguby półosi
i tak myśle że bez powodu to rzadko kto wyjmuje wał - ten ekonomiczny to troche mit :wink:
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
sympatyk
Zaawansowany
 
Posty: 878
Miejscowość: na skraju grodu
Prawo jazdy: 15 09 1976
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Freelander e picc. scuderia
Silnik: Otto 95÷121
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna

31 Maj 2012, 20:46

Witaj. Jeśli masz 100% pewności co do kół i przegubów, to odwiedź stację diagnostyczną. Taką na której ustawiają zbieżność. Powiedzą ci parę słów o historii życia twojego auta.
DOKŁADNIE (długą dźwignią) sprawdź poduszki mocujące silnik i skrzynię.
piotr R
Aktywny
 
Posty: 354
Miejscowość: WGM

01 Cze 2012, 05:11

Dzięki koledzy :D , pędzę do mechanika :) , po wizycie dam znać co tam się "urodziło" :wink: .
valdi60
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 01 01 1980
Auto: Land Rover Freelander
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
    Do wypadku drogowego wystarczy jeden pojazd!
    Większy wakacyjny ruch na drogach oznacza, że ryzyko wypadku jest większe. Często w niebezpiecznym zdarzeniu bierze udział tylko jeden pojazd. W takich okolicznościach zginęła co trzecia ofiara wypadków drogowych w ...