Tunning Lanosa

18 Lut 2008, 12:00

ciekawi mnie czy jest tak opcja możliwa, ile to może wynieść i gdzie najlepiej albo jaka firma??
Puchacz
Młodzi Gniewni
Awatar użytkownika
 
Posty: 609
Miejscowość: Rembrige

18 Lut 2008, 14:07

Oczywiście, że jest taka opcja, każde auto da się stuningować... Tylko że w przypadku Lanosa :lol: wyniesie to dużo więcej niż ten samochód był kiedykolwiek wart... Przyczyna? Tandetne wykonanie samochodu. Przy tuningu mechanicznym przypuszczam że potrzebna byłaby wymiana większości elementów silnika i układu napędowego... A jak chcesz go tylko ospojlerować, to polecam alledrogo.pl lub ebay
DFireCrow
 

18 Lut 2008, 16:16

aha, to takie buty. interesuje mnie przeróbka silnika aby było więcej mocy, nie zaby zaraz tam wsadzic 300 KM ale tak do 150 KM może troszkę więcej.
Puchacz
Młodzi Gniewni
Awatar użytkownika
 
Posty: 609
Miejscowość: Rembrige

18 Lut 2008, 16:23

Ja wiem czy opłaca Ci się oddawać go jakiejś firmie? Wyniesie Cię to oohohoho lub jeszcze więcej. Może zainwestuj w znane, popularne środki?
GDYBY PRZEDNI NAPĘD BYŁ LEPSZY TO CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH :)
Bryann
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1894
Miejscowość: Jawor
Auto: Nie mam

18 Lut 2008, 16:26

Hm.... teraz proste pytania:
Rocznik
Przebieg
Moc
Rozmiar silnika
Ilość rdzy na nadkolach
DFireCrow
 

18 Lut 2008, 17:18

no to tak rocznik 99, przebieg 46 tyś km, 85 KM, 1,5 silnik, w sumie brak rdzy ;) wiece nie ma zielonego pojęcia o tunningu, dlatego sie pytam.
Puchacz
Młodzi Gniewni
Awatar użytkownika
 
Posty: 609
Miejscowość: Rembrige
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Skoda Vision RS - model koncepcyjny
    Skoda Vision RS to wyraz wizji przyszłych samochodów kompaktowych marki, utrzymanych w sportowym duchu RS. Ten dynamiczny model swoją światową premierę będzie mieć podczas zbliżającego się Salonu Samochodowego w Paryżu. ...

18 Lut 2008, 23:17

No i teraz zapytanie do specjalniejszych specjalistów, co da się w takim przypadku zrobić... W sumie remont silnika nie potrzebny, gdyż przebieg jest mały, pomimo iż samochód ma już 9 lat. Pojemność 1,5 przypuszczam że benzynowy, więc do tuningu się nadaje (chyba że zagazowany, to wtedy trochę ciężej), pytanie tylko czy jego podzespoły fabryczne wytrzymają dołożenie na ten przykład turbiny i czy będzie to w tym przypadku możliwe. Każda nawet najdrobniejsza zmiana niesie za sobą kolejną (taki efekt domina, silnik będzie tak wytrzymały jak jego najsłabsza część). W UK na ten przykład często okazuje się, że taniej jest założyć instalację NOS niż bawić się w turbo i inne dodatki, nie wiem jak sprawa wygląda w Polsce. Ale i przy tym potrzebne jest wiele zmian. Dlatego tutaj pałeczkę przekazuję kolegom którzy mają większe o tym pojęcie niż ja (np kolega SpeedR).
DFireCrow