taniej by było gdyby współwłaścicielem lub właścicielem był ktoś kto na max zniżek a już wogóle grosze by były gdyby właścicielem był ktoś z max zniżkami a współwłaściciela by nie było albo by był ale też z max zniżkami
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
Ile brat ma lat, ile zniżek i czy ostatnio miał jakieś kolizje?
Jedyne co Ci pozostaje (jeżeli brat ma powyżej 25 lat i max zniżki) to szukać innego ubezpieczyciela. Najlepiej tacy przez telefon - są najtańsi.
Brat ma max zniżki, ale chodzi o to że ja jestem w dowodzie więc jest nadpłata jakaś (80-100%). Nie da sie tego jakoś totalnie obejść ?
Czy muszę po prostu odstąpić od posiadania samochodu na siebie (nawet na współwłaściciela) do ukończenia 25(28 ? - tak mi powiedziała sekretarka w firmie) roku życia.
Jeszcze popytaj np na ul Leszczyńskiego tam biur do oporu.Znajomego syn/23lata/ prawo jazdy ponad rok/ rejestrował b3 1.9tdi na siebie, ojciec jest współwłaścicielem/zniżki/ zapłacił 900 w hdi.
driver_lublin napisał(a):Brat ma max zniżki, ale chodzi o to że ja jestem w dowodzie więc jest nadpłata jakaś (80-100%). Nie da sie tego jakoś totalnie obejść ?
No to albo od tego roku przepisy się zmieniły, albo to jakaś kompletna pomyłka. Za to, że jesteś wpisany w DR nie powinno być tak dużego przeskoku cenowego.
Toyota GT86 Sportowe coupé Toyoty zdobyło wielką sławę jako samochód dający ogromną frajdę z jazdy, który jednocześnie nie kosztuje majątku. Wersja kabriolet z pewnością przysporzyłaby dodatkowych fanów tylnonapędowej ...