Ubywa płyn w chłodnicy

16 Gru 2011, 18:39

dolalem do max plyn w chlodnicy i po kilu dniach znów mam na zimnym blisko min tak w 1/3 co jest?
piotrauto
Stały forumowicz
 
Posty: 1931

16 Gru 2011, 20:52

A auto dymi ? ogrzewanie grzeje ?
<ZABRZAN>
Ciało rzucone na łoże traci na oporze :)
zabrzan13
Aktywny
 
Posty: 265
Miejscowość: Jelenia Góra
Prawo jazdy: 11 02 2007
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Mercedes ML w163
Silnik: 2.7 CDI
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2003

17 Gru 2011, 18:50

no wiec tak
ogrzewanie dziala ale jakos rewelacyjnie to nie normalnie (termostat wymieniony ostatnio i nie widze różnicy)
a auto kopci i to dosyc mocno jak jest zimne ale parą, jak sie rozgrzeje to kopci parą ale troszke
no i to kopcenie jest tylko w porze zimowej, jesienno zimowej
jak jest cieplo to nie kopci
a teraz to bardzo duzo leci pary ale to jest raczej para wodna bo az kapie z wydechu a nie dym
kurde ostatnio zalalem zbiorniczek do maxa a widze ze juz po paru dniach jest idealnie 1/2
dziwna sprawa bo jak raz spr rano to mam np blisko maxa, kiedy indziej 1/2 a kiedy indziej przy min
a spr zawsze rano
dlaczego tak sie dzieje? dlaczego raz jest plynu tyle a kiedy indziej duzo mniej/ ?
piotrauto
Stały forumowicz
 
Posty: 1931

17 Gru 2011, 20:07

No to czli wyszystko w normie bo podejrzewałem że może to być uszczelka pod głowicą ale z tego co piszesz to jest ok więc może gdzieś masz nieszczelną chłodnice albo któryś z węży musisz zajrzeć do tego
<ZABRZAN>
Ciało rzucone na łoże traci na oporze :)
zabrzan13
Aktywny
 
Posty: 265
Miejscowość: Jelenia Góra
Prawo jazdy: 11 02 2007
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Mercedes ML w163
Silnik: 2.7 CDI
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2003

18 Gru 2011, 10:48

ale ten plyn nie znika bo raz rano mam max, raz 1/2 a raz min
np na drugi dzien sie pojawia co jest?
piotrauto
Stały forumowicz
 
Posty: 1931

18 Gru 2011, 12:29

No nie wiem co jest może gdzieś czasami więcej zostaje w układzie czy coś ale jeżeli ci nie znika poniżej min to bym się nie przejmował i jezdził spokojnie
<ZABRZAN>
Ciało rzucone na łoże traci na oporze :)
zabrzan13
Aktywny
 
Posty: 265
Miejscowość: Jelenia Góra
Prawo jazdy: 11 02 2007
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Mercedes ML w163
Silnik: 2.7 CDI
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2003
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    Toyota Supra - 5 rzeczy o których warto wiedzieć
    Toyota Supra to ikona samochodów sportowych i bardzo ważny model w historii Toyoty. Pierwsza Supra pojawiła się na rynku pod koniec lat 70. i aż do 2002 roku samochód był sprzedawany nieprzerwanie w postaci ...

19 Gru 2011, 10:20

a jaki powinien byc prawidlowy poziom? na zimnym min a na rozgdzanym max?
jak doleje do max na zimnym to dobre 5cm albo i wiecej jest nad max jak ma te 90st.
piotrauto
Stały forumowicz
 
Posty: 1931

19 Gru 2011, 15:55

max na zimnym powinien być,na ciepłym poziom może być wyższy.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany
 
Posty: 981
Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

20 Gru 2011, 16:37

ale moze byc duzo wyższy?
ja tam zrobilem tz max na zimnym i po kilku dniach mialem znowu 1/2 na zimnym
czyli co wyparowalo?
to co mam znów dolac do max na zimnym?
a jest jakas różnica w ogrzewaniu wnętrza czy mam pozmiom przy min a przy max?
piotrauto
Stały forumowicz
 
Posty: 1931