02 Kwi 2018, 13:18
Jeżeli padłaby UPG to albo być miał płyn w oleju i wtedy olej przybiera kolr jasno brązowy ( kawa z mlekiem ) albo spaliny uciekają do płynu i to można sprawdzić tak jak próbowałeś zrobić. Dodatkowo kopciłoby na biało z rury oraz mógłbyś mieć trudności z porannym odpalaniem.
Ale z opisu wydaje mi się, że masz jakąś nieszczelność i układ ci się zapowietrza. Stąd wywalanie płynu ze zbiorniczka przy odkręconym korku.
Uzupełnij płyn na zimnym silniku, pod silnik podłóż karton i patrz gdzie kapie. Wcześniej pooglądaj, czy nie masz gdzieś mokro, a w szczególności na złączkach ( cybantach ). Potem odpal silniik i nagrzewaj obserwująć czy gdzieś będzie kapać. Jak nagrzejesz i dalej nic, to wyłącz i dalej obserwuj. Kiedyś musi zacząć kapać.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...