04 Mar 2015, 10:04
Zółtawy osad na korku ( masełko ) o tej porze roku i przy małych przebiegach to normalka. Trzeba to wyczyścić i co jakiś czas kontrolować.
JAk płynu ubywa ze zbiorniczka, to albo układ jest zapowietrzony ( jeżeli było coś w nim robione ), albo jest nieszczelny. Drogi ujścia są dwie - wyciek zewnętrzny albo przeciek wewnętrzny. Jak wewnętrzny, to UPG. Objawy są wiadome - trudności z uruchomienim silnika, który stał kilka godzin ( zalezy od przecieku ), biały dym z rury wydechowej w większych ilosciach - nie pomylić z parą jak jest zimno ). No a zewnętrzny wyciek - to trzeba szukać. Płyn może wyciekać tylko na zimnym silniku, tylko na ciepłym silniku ( jak powstaje ciśnienie ). Zalezy co jest powodem.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...