Usportowione autko do miasta 30K

29 Mar 2017, 15:34

Ale jakie odważne słowa? mamy XXI Wiek, mercedesy W124 i audi 80 wyginęły, zamiast kupować wytanione Hondy o jakieś 5 tys, wolnossące 200 konne, gdzie przeciętny Sebix w Golfie 4 czy E36 tyle ma pod maską to wolę coś konkretnego 2,0 turbo da więcej frajdy niż taka Honda.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

29 Mar 2017, 15:36

Jak z salonu to owszem, ale mówienie że używany i sportowy TFSI jest znacznie lepszym wyborem od wolnossącej Hondy jest duuuużym nadużyciem.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

29 Mar 2017, 15:48

galakty napisał(a):Chyba tylko Focus potrafił zrobić potwora FWD, który skręcał.
RS to bardzo fascynujący pojazd drogowy z przednią ośką wprost z WRC :wink:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14209
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

29 Mar 2017, 16:13

galakty napisał(a):Jak z salonu to owszem, ale mówienie że używany i sportowy TFSI jest znacznie lepszym wyborem od wolnossącej Hondy jest duuuużym nadużyciem.


Jeśli mówimy o S2000 to tak, ale ten Civic type R to po prostu inna opcja wolnyssak który jedzie od pewnie 4,5-5 tys a Leon czy Astra- turbo i 350 Nm które ciągnie od 2,5 tys do końca. Inna charakterystyka inne auto, nawet jak prowadzenie gorsze.

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]




P.S.
a jak już tak się czepiacie że ośka że to tamto :roll:

można iść w takie S3 i Honde można postawić w garazu :D
co prawda dołączane ale 4x4 i 265 koni

(trochę może wytanione ale przykładowy)

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

29 Mar 2017, 16:26

Wiesz... Mi sportowe autko kojarzy się z wysokimi obrotami, a nie ciągnięciem od dołu.

Poza tym przyspieszenie nie zależy od samych obrotów, nawet jak Civic ma je wyżej to może być szybsza, co innego charakterystyka jazdy na co dzień.

No i silnik to nie wszystko, a za Seatem przemawia TYLKO silnik, który nie wiadomo ile pojeździ. :)
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

29 Mar 2017, 16:39

galakty napisał(a):No i silnik to nie wszystko, a za Seatem przemawia TYLKO silnik, który nie wiadomo ile pojeździ.
napiszę to po raz kolejny w ostatnim czasie, ale Leon II to ładne auto, oczywiście imo :wink:

Możemy się przekomarzać bez końca, bo każdy ma inne zdanie i preferencje. W sumie to gdybyśmy nawiązali do tytułu tematu to wolnossaki będą lepszym wyborem, bo miasto to zazwyczaj krótkie odcinki, czyli znów trzeba czekać, aż turbo się schłodzi itd etc.
No i w sumie sam segment dość niszowy, a więc niech autor tematu kupuje wg własnego gustu :ok:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14209
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Zimowa EkoJazda
    Jak jeździć ekologicznie i ekonomicznie zimą? Zasady są te same o każdej porze roku, ale w trudnych warunkach pogodowych, niskich temperaturach mają jeszcze większy wpływ na bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu ...

29 Mar 2017, 16:48

mike napisał(a):napiszę to po raz kolejny w ostatnim czasie, ale Leon II to ładne auto, oczywiście imo


Wygląd to kwestia gustu, w usportowionym autku powinien liczyć się silnik i prowadzenie :>
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

29 Mar 2017, 17:02

Masz rację ale silnik to niekoniecznie na zasadzie że siada na tapczanie 25 latek i sie zastanawia kupić Leon czy golfa czy nie? a jak mi się silnik za 50 tys km rozsypie?
Liczy się to że jest turbo, że tuner dowali 40 koni i 80 Nm że przy 2 tys będzie cios i konkretny strzał itd..1,4 bara, turbo
Dzisiaj świat HH to same turbo silniki, chyba nie bez powodu Honda wprowadziła w 2015? Type R 2,0 Vtec turbo

Jak dla mnie na pewno niezłą zabawę sprawi turbo silnik, jakoś nie uśmiechałoby mi się non-stop redukowanie biegów żeby mieć te wysokie obroty.
Ale co kto woli, za to Vtec fajnie brzmi a samo turbo takie sobie.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

29 Mar 2017, 17:04

Niech się przejedzie, oceni czy stać go na ryzyko nowoczesnego benzyniaka i tyle. ;)
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

29 Mar 2017, 19:23

galakty napisał(a):Wiesz... Mi sportowe autko kojarzy się z wysokimi obrotami, a nie ciągnięciem od dołu.


Tak troszku nie jest... musisz przejechać się i zobaczyć co Ci lepiej odpowiada... czyli porównać wiertarkę vs V8 vs turbo vs frajdę vs rodzaj dróg/tor

Jeżeli mówimy o zwykłym miastowym hotheczu do pomykania raz wolno a raz szybko to w zależności od budżetu na pierwszym miejscu postawiłbym silniki turbo w opcji FWD. Jak byłaby kasa to awd. O rwd nie będę pisał bo to raczej automaty/sedany itp.

Napisałbym coś więcej ale śpieszę się do roboty... :angry:

p.s.

Nie bójcie się 300km w FWD troszku bez sensu ale da się żyć :ok:
Bałbym się bardzie Nm w FWD.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11090
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

29 Mar 2017, 19:33

szybki napisał(a):zyli porównać wiertarkę vs V8 vs turbo vs frajdę vs rodzaj dróg/tor


Halo halo, my porównujemy wiertarkę do 2.0 TFSI R4 :P

V8 to inna liga i piękno motoryzacji!
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

29 Mar 2017, 19:43

galakty napisał(a):Halo halo, my porównujemy wiertarkę do 2.0 TFSI R4 :P

V8 to inna liga i piękno motoryzacji!


Ale ja tylko o V8 wspomniałem. Może być porównanie wiertarki r4 do r4 turbo.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11090
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

29 Mar 2017, 19:46

szybki napisał(a):Ale ja tylko o V8 wspomniałem. Może być porównanie wiertarki r4 do r4 turbo.


W sumie to już kwestia gustu, problemem jest że te R4 turbo to TFSI.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

29 Mar 2017, 22:32

galakty napisał(a):W sumie to już kwestia gustu, problemem jest że te R4 turbo to TFSI.


To masz rację źle się wyraziłem czyli wiertarka r4 z hanki vs turbo może być np: focus st...

Chciałem tylko dać sygnał autorowi tematu do zastanowienia się bo mnie osobiście nie uwiódł TR ep3 następna wersja (ufo) jeszcze mniej mi się podobała (w/g mnie gorzej jedzie). Jeździłem też civic-em turbo i tu już jest konkret chociaż troszku ten FWD mnie denerwował :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11090
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

30 Mar 2017, 09:02

Też by mnie denerwował FWD przy takiej mocy :)
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007