UWAGA na Salon SPrzedaży KARLIK

04 Sty 2010, 19:18

UWAGA !! na Land Rovery…
W dniu 14.12.09 kupilem poprzez Poznańskiego dealera-firme KARLIK-Land Rovera Discovery 4.Dzien po odbiorze stwierdziłem uszkodzenie mechanizmu zamykania 3 z 4szyb w drzwiach samochodu, o czym niezwłocznie poinformowałem firme KARLIK.
Nie robilem z tego większego problemu bo uwazam ze jakies delikatne niedociągnięcie produkcyjne zawsze może się zdążyć (choc kupując samochod za niemal trzysta tysięcy miałem nadzieje ze takie usterki raczej nie maja miejsca).Ale ok. umówiłem się na naprawe za ok. tydzień…
Niestety,nie dane mi było tyle pojeździć tym autem.
Po 3 dniach od kupna samochodu (slownie: trzech!!) i przejechaniu ok. 700km (slownie: siedemset km)auto uleglo awari (chyba dosc powaznej choc nie jestem mechanikiem i trudno mi to stwierdzic).
Awarii ulegl (wg serwisu Karlik) wtrysk paliwa…No ok. chyba mam pecha pomyślałem ale co,naprawia i pojade dalej….i tu zaczynaja się schody…Dealer,a nawet importer Firma JLR Polska nie posiadaja takiej czesci!!!!!!.....dalej nie będę opisywal calej przeprawy przez meke i cytowal rozmow z firma KARLIK jak również z firma JLR Polska bo szkoda czasu i niejedne inwektywy trzeba by tu przytoczyc,ale mamy 04.01.10 a ja nie mogę korzystac z samochodu za który place leasing,nie mogę zarabiac pieniędzy bo samochod jest mi potrzebny do prowadzenia działalności (mam klientow w calej Polsce),firma Karlik nie potrafi mi odpowiedziec na kiedy otrzymaja czesc i naprawia mi auto a mila pani w firmie JLR Polska informuje mnie ze nie jestem partnerem do rozmow z nimi!! i mam dowiadywac się u dealera czyli w firmie KARLIK…….KOMPLETNA KPINA Z KLIENTA!!
Srednio co 2-3 lata zmieniam samochody i miałem już rozne marki i z takim traktowaniem jeszcze się nie spotkalem!!!
Kupujac Land Rovera musisz liczyc się w 100% z powiedzenie ,KUP A DALEJ MARTW SIĘ SAM !!
….Konczac ten wywod chciałem podkreślić ze Land Rover Discovery 4 to naprawde ladnie wykończone i bardzo wygodne auto ale obsluga importera - PONIZEJ JAKIEJKOLWIEK KRYTYKI!!!!!



/edytowany tytuł by Karson/
Ostatnio edytowany przez BOB73 04 Sty 2010, 19:31, edytowano w sumie 2 razy
BOB73
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Poznań

04 Sty 2010, 19:25

nie dali Ci auta zastępczego? assistance też nie? ciśnij bo Ci się należy..

[edit]: moim zdaniem JLR nie ma nic do gadania, samochód sprzedał Ci salon Karlik i u niego musisz reklamować auto. brak auta zastępczego to też obowiązek sprzedawcy...
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

04 Sty 2010, 19:29

Karson napisał(a):nie dali Ci auta zastępczego? assistance też nie?

Masz racje :wink: Tak mi sie wydaje że kolega chce zrobić z igły widły ..... :shock:
Ostatnio edytowany przez samurajsj700, 04 Sty 2010, 19:32, edytowano w sumie 1 raz
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

04 Wrz 2015, 13:34

Land Rovery to dobre auta. Ale serwis Karlik w Poznaniu faktycznie nie potrafi ich serwisować, a standard obslugi poniżej krytyki. Pracownicy co prawda starają się być uprzejmi, ale mi po 40 dniach usuwania usterki na gwarancji oddali brudne auto. Podczas nieudolnych prób naprawy usterki elektrycznej przejechali prawie 500 km.
UNIKAJCIE TEGO SERWISU JAK OGNIA !!!!
jszczepan
Obserwowany
 
Posty: 1
Auto: RANGE Rover

16 Cze 2016, 09:26

Widzę, że to standardowa polityka firmy LR.
Mam identyczną sytuację, kupiłem LR RR Evoque, 02.2016, po 2 tyg. stłuczka, do wymiany przedni prawy błotnik z OC sprawcy - naprawa trwała ponad 3 m-ce z powodu braku części!!! Ja kto jest, że firma LR sprzedaje samochody nie zapewniając części w razie awarii? Nie po to kupuje się samochody za prawie 300 tyś., żeby póżniej walczyć z serwisem i czekać na naprawę w nieskończoność. Odpowiedź generalnego dystrybutora jak z kabaretu dudek: części nie ma i nie będzie i co nam Pan zrobi? Lekceważenie klienta level master..
Piękny samochód, ale pierwszy i ostatni nowy LR w moim życiu. Wcześniej miałem używane i nie korzystałem z ASO, tak więc nie byłem świadomy na co się piszę..
Abstrahując od powyższego obsługa w ASO w Bydgoszczy (Luxury Motors - ale megalomania..) dramatyczna, właścicielka serwisu nie widząca problemu w 3 m-cznej naprawie, naprawa niechlujna, wymagająca poprawek, serwis nie dotrzymujący jakichkolwiek terminów, po prostu dramat.
drojo
Obserwowany
 
Posty: 1
Auto: -
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czym się różnią alufelgi od felg stalowych?
    Felgi stanowią jeden z istotnych elementów wizualnych i technicznych każdego pojazdu. Wybór między alufelgami, a modelami stalowymi nie sprowadza się tylko do estetyki – różnice między nimi obejmują ...
    Summer Cars Party 2013 za nami! / relacja
    W tym roku w drugi weekend września odbyła się VII ecycja największej motoryzacyjnej imprezy Summer Cars Party. Tym razem pierwszy raz w historii SCP mieliśmy dwa dni na odwiedzanie imprezy na lotnisku "Muchowiec" w Katowicach. ...