Vectra 1.6 LPG dziwny objaw

05 Sie 2010, 11:07

witam serdecznie

auto VICI A c16nz instalacja chyba II generacji (nie znam się... parownik LOVATO, na gaz przechodzi po osiągnięciu 2000 obrotów niezależnie od temperatury)

problem dość prozaiczny : po odpaleniu rano rozgrzaniu i przełączeniu na LPG śmiga jak ta lala choćby i cały dzień ale bez gaszenia . Gdy zgaszę silnik i po chwili lub nawet pół godziny odpalam na PB śmiga jak ta lala zaś na LPG gaśnie na wolnych obrotach, moc bez żadnej różnicy tylko gaśnie na krzyżówkach

dwa tygodnie temu regulowana instalacja, było dobrze tydzień, na zapytanie o problem gazownik odpowiada "blablabla z d...y kije wyrastają widać że chce wcisnąć inny okazyjny parownik a tak w ogóle to się nie opłaca po co mi to auto" u innych podobna gadka albo od razu ceny z kosmosu.

zauważyłem jeszcze:
wczoraj po zgaszeniu ciepłego i zapaleniu wyłączyłem wszystkie odbiorniki prądu i jako tako niby trzymał wolne obroty ale mało nie zdechł, potem powoli włączyłem dmuchawę na 1 bieg lub światła i w tym momencie auto zgasło.... próbowałem kilka razy i tak właśnie się dzieje bez żadnego odbiornika prądu jako tako chodzi z gdy włączę choćby światła gaśnie.

Dlaczego po odpaleniu zimnego, rozgrzeje się i będzie chodził, jeździł nawet cały dzień bez zarzutu, zaś po restarcie kicha.

help
k.p.basik
k.p.basik
Nowicjusz

Miejscowość: szin

09 Sie 2010, 01:04

Mam modeo 1.8 16v i tez na gazie gaśnie i kicha. Jak jaddę przez miasto to przełączam na benzynę bo na światłach gaśnie, ale to nie wszystko nie wiem czemu ale tez i kicha a gdy kicnie to wywali jakąś gumę z jakiejś rurki i wtedy już wogule nie chodzi . Gdy ustanę i gumę wepchne to znowu chodzi. To nie jest odpowiedz na pytanie ale tez mi się tak robi!
adi9635
Nowicjusz

Miejscowość: Świedziebnia
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Ford Mondeo 1.8 TD 2000r

10 Sie 2010, 01:23

k.p.basik masz do wyczyszczenia trzpień na zaworze reduktora i wszystko wróci do normy.
Migaz
Zaawansowany