REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
A szkoda . Byłyby błędy to by się jakoś człek do nich ustosunkował i coś by poradził czy czyścić turbinę czy problem leży gdzie indziej . Tam w opowieści mechanika to bym za bardzo nie wierzył . Tam masz układ podciśnieniowy sterowania turbiną . Elektrozawór , wężyki i te inne awaryjne szpeje . A i powiedz czy zawór EGR masz elektryczny czy podciśnieniowy . Jeśli sterowany elektrycznie to w tych silnikach rzecz też awaryjna . Zawiesi się to odetnie moc a wypluje błędem jakby turbo się skończyło .ineedl napisał(a):Kody błędów niestety już mi umknęły.
to dotyczny turbin że zmienna geometrią która może z czasem przestać pracować jak powinna ale to i tak dla Ciebie będzie nie do odczucia. Oczywiście dla diesla dobrze jest czasami dać "miodu". Wypchać ten cały nagar.ineedl napisał(a):może się przez to np zawiesić?