Volvo 440 1.7 gl - problem

22 Kwi 2008, 18:41

Witam!Mam Problem z Moim Autem.Problemem Jest Jego Spalanie.
Z Moich Obliczeń Wynika Ze Pali On ok 18 L/100 KM (benzyna) W Cyklu Miejskim. Nie mogę Uzyskać Wolnych Obrotów - Mniejszych Niż 1000 . Przy Mniejszych Obrotach Nierówno Pracuje . Wymieniłem Kopułkę , Palec , Odwiedziłem Kilku Mechaników I Elektromechaników I Niema Rezultatu :cry: Pomocy!!!!!!! Proszę O Rady Jak Rozwiązać Mój Problem
Rozważam Montaż Instalacji Gazowej (LPG) Co Wy Na To :?: :?: :?:
Krzysztof1794
Nowicjusz
 
Posty: 7
  • 24 Kwi 2008, 16:30

    Witam, miałem problem z V40 i udałem się do serwisu bo nie mogłem od żadnego mechanika uzyskać pomocy, więc to może jest jedyne wyjście. Teraz maja promocje ja z niej skorzystałem.
    gadzinka
    Nowicjusz
     
    Posty: 21

    27 Kwi 2008, 11:17

    Dziekuje Za Informacje A Tak Z Ciekawości Co Było Z Twoim Samochodem :?: :?: :?: :)
    Krzysztof1794
    Nowicjusz
     
    Posty: 7

    27 Kwi 2008, 11:22

    Aha I Jeszcze Jedno . Czy Ktoś Posiada Na Sprzedaż Siłownik Centralnego Zamka Z Wbudowanym Sterownikiem :?: :?: :?: Do Volvo 440 (1.7 gl 1991 rok)
    Krzysztof1794
    Nowicjusz
     
    Posty: 7

    28 Kwi 2008, 12:53

    W moim aucie jest fabryczny centralny zamek. W siłowniku w drzwiach kierowcy był wbudowany sterownik.Niestety się przepalił . Mam problem z nabyciem takiego samego :cry: Może ktoś wie czy wykorzystując instalacje fabryczną centralnego zamka i zwykły siłownik od niego można zastosować inny sterownik . Jeśli tak to jaki był by tego koszt bo może lepiej wykorzystując starą instalację (jeśli by tak było można) zamontować nowe siłowniki ze sterownikiem :idea: :lol:
    Następny mój problem to jak już wspominałem mój samochód dużo pali .
    Nie mogę rozwiązać tego problemu. Mechanicy nie chcą się podejmować regulacji zapłonu (gaznik) więc próbuje sam wszystkiego po kolei i następną rzeczą która mnie nurtuje jest katalizator bo prawdopodobnie jak jest zapchany to też może być przyczyną dużego spalania . Czy można go zastąpić strumienicą (koszt) :?: :cry:
    Krzysztof1794
    Nowicjusz
     
    Posty: 7

    02 Maj 2008, 11:59

    U mnie był problem z turbiną nie wiem dokładnie co mi tam zrobili ale działa teraz bez zarzutu. Widzę że masz takie problemy nie standardowe. Szczerze wątpię żeby jaki mechanik ci pomógł który nie "studiował" volvo że tak powiem. Tak jak już pisałem w innej dyskusji teraz Aso volvo zadbało o swoich użytkowników i ma akcje promocyjną dla samochodów powyżej 4 roku, daje 50% na robociznę i 25% na części rabatu.
    gadzinka
    Nowicjusz
     
    Posty: 21

    03 Maj 2008, 10:29

    Dzięki Za Informacje.Skorzystałbym z wizyty w ASO ale niebardzo wiem gdzie jej szukać bo u nas w Elblągu chyba niema takiej stacji. Zalezało by mi na gazniku solex gdyż to chyba jego wina umyłem go ostatnio pozaslepiałem otwory które były otwarte . Silnik pracuje lepiej , spalanie jakby troche spadło , ale wolne obroty falują i po osiągnięciu temperatury np. 80 stopni silnik gaśnie po wrzuceniu na luz . Gdzieś czytałem ze to jest przyczyna elektroniki (gaznik) :?: :?: :?: :?
    Krzysztof1794
    Nowicjusz
     
    Posty: 7

    05 Maj 2008, 11:08

    Faktycznie nie masz w Elblągu z tego co wiem autoryzowanej stacji ale najbliższa jest w Olsztynie ale jeszcze sobie sprawdź tu masz link do tej ich promocji może tam coś jeszcze znajdziesz volvoczteryplus.pl . Niestety nie pomogę ci w tej kwestii bo niestety nie wiem dokładnie co oni mi tam zrobili.
    gadzinka
    Nowicjusz
     
    Posty: 21