01 Sie 2012, 19:33
Pomijając już to, że kolejny raz masz ten sam problem na który już raz szereg odpowiedzi dostałeś - wg. tego co piszesz - w trakcie jazdy masz 1/4 skali - czyli ok 65-70*C - sprawdź do cholery wreszcie termostat i czy czujnik lub zegar nie oszukuje!
W poprzednim Twoim wątku z tym problemem inni też Ci to mówili, zakładam się, że nie sprawdziłeś.
Po jeździe wkładasz specjalny termometr w zbiorniczek wyrównawczy i sprawdzasz jaką temperaturę ma płyn, porównujesz z tym co pokazuje zegar i masz odpowiedź czy kłamie czy nie. Nawet jeśli auto ma termostat cały czas otwarty stojąc w korku temperaturę 90 złapie.
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."