Moja rada,jeśli już będziesz to robił ,to wcześniej poszukaj dobrego mechanika czyli uczciwego,który powie tak----na półśrodkach nie da się tego zrobić,głowica musi iść do prześwietlenia oraz planowania,warto także zregenerować gniazda zaworowe i dać nowe zawory
![Exclamation :!:]()
Mój kuzyn nie dawno przy POLO benzyniaku(malutki silniczek)wpakował 2000 zł.gdyż chciał oszczędzić a mechanik umył ręce,gdyż kuzyn chciał jak najtaniej.Trzeba było rozbierać wszystko jeszcze raz,gdyż po przebiegu 5000 km,objaw powrócił.Głowice dobre są cholernie drogie,jeśli kupisz złom to pieniądze w błoto.Ty masz silnik Diesla,na oko nie da się stwierdzić czy padła tylko uszczelka czy też głowica jest gdzieś pęknięta(sprawdza się jej szczelność pod ciśnieniem).Uszczelkę też kup porządnej firmy(np.REINZ---niemiecka),tutaj też nie oszczędzaj
![Exclamation :!:]()
Koszt samego szlifnięcia głowicy to ok 200 zł.Myślę że zmieścisz się w 1000 zł plus robocizna.Jeśli jednak nie zamierzasz wieki jeździć tym autem a okaże się ,ze zawory,uszczelniacze są dobre,to wystarczy tylko prześwietlenie, planowanie i nowa uszczelka.Uszczelka kosztuje ok 200 zł.Jeśli okaże się,że głowica jest pęknięta,to trzeba ją pospawać.Reasumując,głowica musi iść do profesjonalnego zakładu
![Exclamation :!:]()