ona pokazuje na kompie ile pali nie? chwilowe czy jakby na "baku" tez?
Takie informacje podaje komputer pokładowy, jeśli jest. Wtedy mamy wgląd, ile samochód pali średnio, chwilowo, jaki ma zasięg na baku, z jaką śr prędkością jeździmy itd.
no no a w borze jest między licznikami jeśli oczywiście jest tak?w tych aukcjach co były na forum to są komputery pokładowe tak?
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
prosba o ocene: 1.[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] 2.[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
ok dzieki a nie za czyste maja silniki? nie myte na sprzedasz?
Wynajem długoterminowy vs. leasing – co się bardziej opłaca? Leasing czy wynajem długoterminowy? To pytanie zadaje sobie coraz więcej osób szukających wygodnego sposobu na korzystanie z auta bez konieczności jego zakupu. Sprawdź, które rozwiązanie będzie bardziej opłacalne ...
Ford Model T 1924 rok - perła polskiej Armii z lat 20-tych Prezentowany pojazd pochodzi z zasobów Wojska Polskiego i był na wyposażeniu 2. Baonu Czołgów Pancernych w Tarnobrzegu jako pojazd sztabowy. Został odnaleziony i rozmontowany w latach 60-tych przez studentów. ...
Nie zgodze sie,w tym drugim widać w paru miejscach że komora jest przybrudzona. 1.9TDI lubi brać olej od kiedy miałem taki w Octavii i ani grama nie brała a sam silnik jak dzwon.
Jak komora jest wymyta to wszystko sie świeci. No zmieniam i co w związku z tym? Octavie miałem jakieś 5miesięcy,przez ten czas zrobiłem nią okolo 13tys.km (często jeżdziłem w trasy więc dlatego),jak sprzedawałem miała dokładnie 278.560km ale trafiła sie okazja kupna Audi od dobrego kolegi więc sprzedałem ale poszla w dobre ręce.