VW golf 3 1.8 gt- duszenie i szarpanie na zimnym silniku

14 Kwi 2013, 11:54

Witam. Mam problem z szarpaniem na zimnym silniku przy 2-2,5 tys obrotów i tylko wtedy, gdy auto się rozgrzeje jest już wszystko w porządku. Silnik 1.8 benzyna adz monowtrysk. Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Pozdrawiam Sebastian.
Sebastian1
Nowicjusz
 
Posty: 9
Prawo jazdy: 29 06 2011
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW golf 3
Silnik: 1.8 GT 90KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

14 Kwi 2013, 15:37

na poczatek diagnostyka komputerowa.
mechan12
Początkujący
 
Posty: 159
Prawo jazdy: 07 08 2012

14 Kwi 2013, 17:27

Ok. Podłączę ale jeszcze mam pytanie mam taki przewód chyba masowy, który jest przymocowany z prawej strony na pokrywie zaworów, a dalej jej przerwany i nie wiem do czego on powinien byc przymocowany. Jak dam radę zrobić zdjecie to wstawie, a jak ktos sie orientuje to bardzo bym prosił o odpowiedz:) Dzieki:D
Sebastian1
Nowicjusz
 
Posty: 9
Prawo jazdy: 29 06 2011
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW golf 3
Silnik: 1.8 GT 90KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

14 Kwi 2013, 20:38

Do czego powinien być podłączony ten przewód, bo mam go przyczepionego tylko do silnika i jest urwany. Zdjęcie z google.:)
Sebastian1
Nowicjusz
 
Posty: 9
Prawo jazdy: 29 06 2011
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW golf 3
Silnik: 1.8 GT 90KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

15 Kwi 2013, 18:51

to jest masa silnika. podłącz lub kup nową mase to taka miedziana plecionka i przykręć do nadwozia i silnika połączenie musi być pewne bez żadnych zanieczyszczeń i smarów. silnik bez tej masy może żle pracować
mechan12
Początkujący
 
Posty: 159
Prawo jazdy: 07 08 2012

15 Kwi 2013, 21:51

Ja mam tą plecionkę więc jutro podłączę i zobaczę może coś się zmieni w pracy silnika:D
Dzięki:)
Sebastian1
Nowicjusz
 
Posty: 9
Prawo jazdy: 29 06 2011
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW golf 3
Silnik: 1.8 GT 90KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    O czym powinien pamiętać kierowca w okresie jesiennym?
    Panujące jesienią warunki pogodowe niejednokrotnie utrudniają bezpieczną jazdę, dlatego potrzebne jest odpowiednie przygotowanie samochodu. Kierowcy powinni zwrócić uwagę zwłaszcza na stan wycieraczek, reflektorów ...

15 Kwi 2013, 21:55

napisz czy pomogło:)
mechan12
Początkujący
 
Posty: 159
Prawo jazdy: 07 08 2012

15 Kwi 2013, 22:02

Ok:) dam znać czy coś się zmieniło:) oby..:)
Sebastian1
Nowicjusz
 
Posty: 9
Prawo jazdy: 29 06 2011
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW golf 3
Silnik: 1.8 GT 90KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

15 Kwi 2013, 22:14

W zasadzie nie jest to podstawowa masa silnika . Jest to dodatkowa masa cewki zapłonowej. Czy jest , czy jej nie ma nic nie zmieni w pracy silnika. Podobna skromna plecionka jest między nadwoziem a pokrywą silnika.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4833
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

15 Kwi 2013, 22:20

ok, to poradź mi cos na te szarpanie.:)
Sebastian1
Nowicjusz
 
Posty: 9
Prawo jazdy: 29 06 2011
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW golf 3
Silnik: 1.8 GT 90KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

15 Kwi 2013, 22:29

tylko tak sie wydaje. kiedys mase też olałem. bo pomyślałem ze masa musi być na silniku poniewarz rozrusznik kręci. i tak to zostawiłem z samochodem też dziwne rzeczy sie działy... :(
mechan12
Początkujący
 
Posty: 159
Prawo jazdy: 07 08 2012

15 Kwi 2013, 22:41

a może przyczyną tych szarpań jest sparciała lub popękana uszczelka pod wtryskiem?
Sebastian1
Nowicjusz
 
Posty: 9
Prawo jazdy: 29 06 2011
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW golf 3
Silnik: 1.8 GT 90KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

15 Kwi 2013, 22:47

mechan12 napisał(a):tylko tak sie wydaje
To niech ją dokręci i melduje...A z szarpaniem to niech sprawdzi stan układu zapłonowego , układu zasilania paliwem , stan wężyków podciśnienia łącznie z tym do serwa , stan podstawki gumowej między monowtryskiem i kolektorem ssącym......itd.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4833
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

15 Kwi 2013, 22:56

ja uszczelkę pod kolektorem i gumki na wtryskach sprawdzam pryskając na nie odrdzewiaczem. jak silnik zaczyna równo pracować to wiem hdzie już szukać. a u ciebie może czujnik temperatury zdechł?
mechan12
Początkujący
 
Posty: 159
Prawo jazdy: 07 08 2012

16 Kwi 2013, 22:26

Ok. Posprawdzam wszystko i dam znać jak najszybciej:)
Dziękuję za podpowiedzi.
Sebastian1
Nowicjusz
 
Posty: 9
Prawo jazdy: 29 06 2011
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW golf 3
Silnik: 1.8 GT 90KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995