Mój samochód to vw golf II 1.6, benzyna + LPG z 1989r na gaźniku
Pewnego dnia po nocy nie mogłem zapalić samochodu na benzynie, na gazie jak jest cieplej to odpalam bez żadnego problemu
Myślałem że to wina zamarzniętej wody, ale nawet gdy było +1 to i tak nie zapalił,
wymieniłem pompkę na nową, ale dalej to samo,
jak ściągnę wężyk z pompki i włączę zapłon to paliwo nawet nie leci
Jak wyciągnąłem pływak zauważyłem, że te siteczko co jest na końcu jest w zbiorniku, a pływak na końcu jest w połowie ułamany, czy to może być tego przyczyną ?
Kolejne moje pytanie to odnośnie przewodów paliwowych, bo u znajomego idzie on od pompki od razu do gaźnika a u mnie tak
Najpierw od pompki do czegoś nad pompką (niżej foto)
[link wygasł]
potem od tego czegoś do następnego czegoś
[link wygasł]
i dopiero do gaźnika
Czy jest to dobrze czy coś jest pomieszane z tym ?
Ostatnio edytowany przez grabek150, 18 Gru 2010, 22:15, edytowano w sumie 1 raz
Tak - teraz temat jest w odpowiednim dziale, bo jak pisałem przeniosłem go - z działu o samochdach osobowych... Zapoznaj się równiez z regulaminem naszego forum, a w szczególności z pkt 4. To też już za ciebie poprawiłem. Następnym razem pisz tematy właściwie, jak wszyscy.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
Moto Session 2016 Lubelskie Święto Motoryzacji to obowiązkowa pozycja w kalendarzu imprez w 2016 r. Już w weekend 7-8 maja zapraszamy na Moto Session. W tym roku na zwiedzających czekać będą wystawy nie tylko samochodów, ale także motocykli, ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.