VW GOLF V 1.4 16V LPG - szarpie, dławi na czczo po uruchomieniu

07 Maj 2019, 19:24

Przepływiomierz i przepustnica odhaczone dawno! :D Najpierw jadę z wtryskami normalnymi, później się będzie patrzeć na LPG, ale to nie są straszne pieniądze za to czy za to. Ja nareszcie wiem że w końcu coś pomoże, bo już faktycznie wszystko na te wtryski wskazuje.
Gość104953

07 Maj 2019, 19:53

tra77 napisał(a):Przepływiomierz
A masz go tam ? Jakoś nie mogę znależć. Mogę się mylić . Zawór EGR odhaczyłeś jak i czujnik temperatury silnika ? Czy ktoś mądry popatrzył w bloki pomiarowe w programie VAG.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

07 Maj 2019, 20:58

Nie znam się, wiem tyle że kwestię przepływomierza sam poruszyłem i mechanik od razu powiedział na pewno nie to, tyle mi wystarczyło. Zawór EGR nie wiem, ale nie wyrzucałby jakichś błędów w komputerze? To samo czujnik. Poza tym auto chodzi ładnie poza tymi okresami startu. Co to są bloki pomiarowe nie wiem wiem że pod komputer auto jest podpinane regularnie w różnych warsztatach i nic to nie daje poza tymi samymi błędami. czyli jednym bo już nawet katalizator się nie wyświetla (dzisiaj badane). wypadanie na wszystkich cylindrach. Wspomnę im o tych blokach, żeby jeszcze raz podpieli i prześledzili.
Gość104953

07 Maj 2019, 21:28

Twój temat jest bardzo niezrozumiały , nie potwierdzony rzetelną diagnostyką. Słowem ciepiesz się między różnymi teoriami. Niby wymieniasz cewki na nówki a potem powątpiewasz . Świece itp.......Odstaw to w końcu do kogoś kto ogarnia temat . Myślę że nie ma tutaj sensu ciągnąć ten wątek. Napiszemy setki postów typu może to i tamto . Chyba że zajedziesz do mnie . Pomogę :mrgreen:
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW