MotoAlbercik napisał(a):1. czy stan oleju w silniku się zmienił
2. jaki jest kolor oleju w silniku?
3. czy poziom płynu chłodzącego silnik się zmienił?
4. czy na powierzchni płynu chłodzącego w zbiorniczku są jakieś plamy, czy płyn jest czyściutki?
5. czy węże z chłodnicy są twarde jak silnik jest nagrzany czy miękkie?
6. czy po odkręceniu korka w zbiorniczku czuć spalinami?
7. czy w zbiorniczku widać gazowanie wody ( bąbelki wylatujące do góry )?
co to za pytania?
1.zmienił się przecież pisałem w pierwszym poście że olej się przedostaje do wody więc jest go mniej.
2. koloro oleju w silniku jest czary jak to w każdym ropniaku
3. poziom płynu chłodząceego się zmienił PATRZ PUNKT 1..... wzrósł
4. jak olej przedostal się do płynu chłodzącego to chyba logigczne że jest brudny. Szaro czarne kakao
5. są twarde układ robi ciśnienie.
6. nie czuć spalinami.
7. nie widać było, przy takiej geśtości oleju jaki był w wodzie było to nie zauważalne.
btw. silnik już złożony, wszystko jest ok teraz zostało tylko czyszczenie układu chłodzenia przez wymiane wody co jakiś czas czyli z 2-3 razy na dzień. Wina leżała pewnie po stronie uszczelki pod głowicą