24 Gru 2020, 05:36
Jest kosztowne,gdyż niestety trzeba zrzucać ,,czapkę,,są inne metody,ale niestety mechanicy jeśli mają możliwość(odpowiedni sprzęt)czyszczą ten nagar zmielonymi łupinami orzechów włoskich wprowadzanymi pod ciśnieniem i odsysany,niestety,robią to raczej tylko przy swoich samochodach z bezpośrednim wtryskiem.Na liście polecanych nie ma ani jednego silnika TSI w gronie polecanych w tym modelu,jeśli już to GTI z silnikiem o symbolu EA113,silnik EA 888,który został wprowadzony pod koniec produkcji V tki jest felerny,zużywa b.dużo oleju,od niego z daleka.Mechanicy przestrzegają przed nagarem na zaworach ssących i kłopotami z samymi głowicami,uszkodzonymi wariatorami,czyli różowo nie jest.Najlepszy wybór to oczywiście 1.9 TDI 90 KM,ale to jest wiadome,ja bym sobie to auto odpuścił,naturalnie z tymi silnikami,które są wymienione.Ogólnie auto nie jest złe,za dobry egzemplarz trzeba wydać ok.20 tyś.Jest jeszcze topowy silnik 3.2 VR6,nic mi nie wiadomo o tym by był to zwyczajny,,badziew,,Czyli? Jeśli juz,silnik EA 113(pasek rozrządu),czyszczenie nagaru na wstępie,ten silnik możesz rozważać,jeśli oczywiście będziesz przygotowany na ewentualny rozrząd,wariatory,czyszczenie nagaru w dolocie.