VW PASSAT 1.9 TDI 130 KM automat/manual

18 Lut 2009, 16:50

Prosze o wypowiedzi na temat tego auta ze skrzynia manualna i automatyczna.Co zauwazyliscie (usterki,wady,jakie zuzycie paliwa).
Z gory dziekuje...
Ostatnio edytowany przez p.leonow, 21 Lis 2009, 13:03, edytowano w sumie 1 raz
p.leonow
Nowicjusz

18 Lut 2009, 18:40

Zadałeś pytanie na ktore jest prosta odpowiedż, takich bryczek z automatami się po prostu nie kupuje, wiec szkoda czasu na roztrzasanie tego tematu jesli chcesz jednak wiedziec jaka jest róznica miedzy manualem a automatem to ci powiem jesli dalej bedziesz chciał wiedzieć!
PhantomASA1
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

19 Lut 2009, 22:29

Bardzo zalezy mi na dowiedzeniu sie wszystkiego na temat tego samochodu bo zamierzam takowy kupic.Dokladnie 2003 r tylko zastanawiam sie czy automat czy manual.
Jeszcze nigdy nie posiadalem automatu choc bardzo podoba mi sie jazda automatem.Nie chodzi o to ze jestem kiepskim kierowca czy jak to inni nazywaja kierowca bez jaj.
Powody sa 2 chcialbym sprobowac automatu i poza tym moja przyszla zonka chce sie na nowo nauczyc jazdy ( ma prawko ale nie jezdzila juz wieki ;) ) Chce koniecznie disla i koniecznie passata ale musze byc pewien ze nie bede pozniej zalowac.Biore tu pod uwage to ze podobniez automat bedzie wiecej palic ale chcialbym wiedziec ile wiecej.Kolega wspominal ze straci on na mocy ale chce wiedziec to na pewno i jak sie to odniesie do jazdy w realu.
Napisal Pan ze takich bryczek sie w automacie nie kupuje-dlaczego??
Bardzo prosze o pomoc zamin dokonam zakupu .
p.leonow
Nowicjusz

18 Lis 2009, 14:17

Mam automata passata 19tdi 130koni mam go 2 lata mieszkam w Angli i cały czas latam do polski nie mam z nim żadnego problemu a automat po to zeby było wygodnie i tempomat co do osiągów też nie mam zastrzeżeń jest szybki i wygodny podkreślam chyba że ktoś chce poszalec to nie automatem
cameleon26
Nowicjusz

Miejscowość: anglik

18 Lis 2009, 21:59