VW Polo 1,0 - za wysokie obroty

23 Lut 2014, 09:08

Witam, tak jak w temacie. Na początku obroty były za niskie, jak się jechało, to nie było problemu, jednak jak zachodziła potrzeba zatrzymania się np na światłach, czy coś, to przez chwile wydawało się jakby miał zgasnąć, jednak po chwili obroty się wyrównywały(900-1000)i było ok, przeczyściłem przepustnice i zrobiło się zupełnie odwrotnie, teraz przez chwilę sa obroty na poziomie 2000 i znów po chwili spadają na te optymalne 900-1000. Zawiozłem go do mechanika na dolanie oleju do skrzyni i wymianę wahacza i powiedziałem, żeby od razu zobaczył w czym tkwi problem z tymi obrotami, to on podłączył go do komputera który nie wykazał żadnych błędów z przepustnicą, resetował go kilka razy i cały czas to samo. Powiedział mi, że miał już takie sytuacje i po prostu trzeba było to rozjeździć, przejechać te 200-300 km. Wczoraj byłem w trasie(prawie 500 km) i obroty jak były za wysokie tak są, macie jakieś pomysły?
Chmielek
Nowicjusz
 
Posty: 25
Prawo jazdy: 23 12 2013
Auto: Nie mam

23 Lut 2014, 11:50

Zerknij raz jeszcze na przepustnicę, czy się czasami w pewnym momencie nie przycina przed całkowitym zamknięciem.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

24 Lut 2014, 11:01

Istotną sprawą jest to czy przepustnica była adoptowana po czyszczeniu a nie ''resetowana'' cokolwiek to znaczy. Jeśli procedura adaptacji wykonana była poprawnie to faktycznie trzeba sprawdzić czy przy domykaniu nie występuje przycięcie.
AutoConrad
Aktywny
 
Posty: 290
Miejscowość: Warszawa
Auto: różne marki